علی انصاریان و تجربه تهیه‌کنندگی و بازی در یک فیلم بلند

امیراحمد انصاری کارگردان فیلم «هدیه» که قرار است از سه شنبه ۱۷ شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، گفت: داستان این فیلم براساس یک اتفاق واقعی است که علی انصاریان، فوتبالیست شاهد آن بوده است.

وی ادامه داد: علی انصاریان ایده این فیلم را به من پیشنهاد کرد و من هم دوست داشتم یک ملودرام عاشقانه کار کنم.

کارگردان فیلم «هدیه» با اشاره به داستان این فیلم توضیح داد: موضوع اصلی این فیلم سرطان است و درباره زن و شوهر جوانی است که در آستانه بچه دار شدن هستند. زن جوان در دوران بارداری متوجه می شود که سرطان دارد و فکر می کند که با فرزند خود چه باید بکند.

انصاری با بیان اینکه «هدیه» یک تراژدی عاشقانه است، عنوان کرد: من بعد از فیلم سینمایی «هاری» که اثری پر از تعلیق و کاری خیابانی است دوست داشتم مخاطبان یک اثر عاشقانه از من ببینند.

وی با اشاره به بازیگران این فیلم اظهار کرد: ماه چهره خلیلی و علی انصاریان نقش دو بازیگر اصلی فیلم هستند و همچنین کیکاووس یاکیده، الناز حبیبی، رامین راستاد، قاسم زارع، سارا منجزی و ماریه ماشاالهی از دیگر بازیگران این اثر هستند.

این کارگردان با اشاره به موضوع این فیلم توضیح داد: بعضی به من گفتند که سوژه این فیلم تلخ است و من هم این را قبول دارم با این حال این اثر هم ویژگی های خود را دارد.

وی درباره استقبال از این اثر در شبکه نمایش خانگی و اینکه ابتدا قرار بوده است در سینما اکران شود، بیان کرد: ما سعی کردیم فیلمی بسازیم که بتوان آن را به صورت خانوادگی دید و می توانم به مخاطب پیشنهاد دهم که این فیلم را ببینند چراکه اگرچه فیلم مفرح و کمدی نیست اما به نظرم مخاطب از دیدن آن پشیمان نمی شود.

کارگردان فیلم سینمایی «هاری» در پایان با اشاره به فرش قرمزی که قرار است برای این اثر در آلمان پهن شود، توضیح داد: شرکت پخش کننده ایرانی- آلمانی «فیلم ویژن» قرار است برای سه فیلم فرش قرمز داشته باشد که شامل فیلم های «هاری» از من، «دوران عاشقی» از علیرضا رئیسیان و «نهنگ عنبر» از سامان مقدم می شود. ما با این شرکت قراردادی بستیم و فیلم «هاری» همزمان با اکران در ایران در آلمان و انگلیس هم اکران می شود.

سایر عوامل فیم «هدیه» به این شرح هستند تهیه کننده: علی انصاریان و مهدی مددکار، نویسنده: علی گلبهاران، مدیرتصویربرداری: عبدالله عبدی نسب، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، تدوین: اشکان مهری، صداگذار و میکس: حسین ابوالصدق، موسیقی بهنود یخچالی، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 1263 و در روز دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱:۳۷
2024 copyright.