علی خسروی، کارشناس داوری: اطلاعات سینمایی‌ علی ضیاء درحد بروسلی است!

علی ضیا علی ضیاء چهره خبرساز صداوسیماست. او همیشه مجری‌گری برنامه‌های اجتماعی را برعهده داشته اما تلاش کرده با استفاده از افراد و اتفاقات فوتبالی شهرت بیشتری پیدا کند.
به گزارش سینماسینما، دیالوگ‌های رد و بدل شده بین ضیاء و علی خسروی، کارشناس داوری سر ماجرای جنجالی دیدار استقلال و صبا و صحبت‌های داور بازی با رحمتی، دوباره این مجری پرسپولیسی و جنجالی را به حاشیه برده و برای او دردسرساز شده است. ضیاء در برنامه صبحگاهی خود اصرار داشت به خسروی بقبولاند که ادعای پرسپولیسی‌ها درباره تبانی پربیراه نیست و این باعث عصبانیت کارشناس داوری شد. خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» ادعا کرد: از دست ضیاء ناراحت نیست، چون او اطلاعات کافی درباره فوتبال ندارد.
اطلاعاتش در حد بروسلی است!
او درباره اتفاقات برنامه «فرمول یک» می‌گوید: «باید صحبت‌هایی را مطرح کنم که اذهان عمومی روشن شوند. من با اطمینان از این‌که صالحی تخلفی نکرده، به‌عنوان سخنگوی کانون داوران انتخاب شدم تا از حقوق این داور حمایت کنم. علی ضیاء مجری شوخ‌طبع و طنازی است اما اگر اطلاعات سینمایی او درحد بروسلی است (!) من درحد مارلون براندو و تام کروز اطلاعات دارم و جدیدترین فیلم‌های‌ هالیوود را می‌بینم.» کارشناس داوری با گلایه از کسانی که در صفحه اینستاگرامش به او توهین کردند، می‌گوید: «از وقتی که از داور بازی استقلال و صبا حمایت کردم، در صفحه اینستاگرامم با توهین‌ها و الفاظ رکیک زیادی مواجه شدم. افرادی که معلوم است چه ماهیتی دارند بی‌ادبانه‌ترین کلمات را به من نسبت دادند و حتی تهدیدم کردند که سر خودم و خانواده‌ام بلا می‌آورند. وظیفه من کارشناسی کردن و بیان نظر خودم است. این‌که داوری تخلف کرده یا نه به من ارتباطی ندارد و من تنها نظر خودم را می‌گویم. متاسفانه ما به فحاشی‌ها عادت کرده‌ایم و همه می‌دانیم هواداران یک باشگاه خاص هستند که همیشه آماده فحاشی هستند.
ضیاء بلد نبود سوال بپرسد
سخنگوی کانون داوران فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «من درکارم حرفه‌ای هستم و می‌دانم باید چطور صحبت کنم. باز هم تأکید می‌کنم از ضیاء دلخور نیستم چون او تقصیری ندارد. ضیاء اطلاعات فوتبالی ناقصی دارد و به همین دلیل نتوانست سوالش را درست بپرسد. به همین دلیل به نظر رسید می‌خواهد از شایعه تبانی حمایت کند. دراین‌باره باید افکار عمومی قضاوت کنند. مدیران صداوسیما دوست ندارند به حرف کارشناسان گوش بدهند و نظرات تهیه‌کنندگان برایشان مهم است. متاسفانه عده‌ای در صداوسیما هستند که تحت هرشرایطی مجری می‌مانند اما واقعیت این است که مجری‌گری باید به اهل فن واگذار شود.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 33013 و در روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۸:۳۲
2024 copyright.