علی نصیریان: همکاری مجدد با مهرجویی جذاب است

بازیگر سریال «شهرزاد»، گفت: همکاری مجدد با داریوش مهرجویی کارگردان پیشکسوت سینما تجربه جذابی است که بعد از ۴۰ سال دوباره تکرار خواهد شد.

به گزارش سینماسینما ،علی نصیریان درباره همکاری با داریوش مهرجویی بعد از ۴۰ سال، این همکاری مجدد را جذاب خواند و در مورد جزئیات نقش پیشنهادی در این همکاری سینمایی گفت: درواقع تا این لحظه تنها پیشنهاد همکاری با مهرجویی هماهنگ شده است اما درباره نقش هنوز قرار نیست چیزی رسانه ای شود.

نصیریان اظهار داشت: حتما نقشی که به بنده پیشنهاد می‌شود در اولویت است اما کار کردن با کارگردانان پیشکسوت و کاربلد هم ویژگی های خاص خودش را دارد.

بنا بر این گزارش، آخرین همکاری علی نصیریان با داریوش مهرجویی به سال ۱۳۵۹ و بازی در فیلم مدرسه‌ای که می‌رفتیم بر می گردد.

حال بعد از ۴۰ سال نصیریان قرار است در فیلم تازه داریوش مهرجویی با عنوان لامینور ایفای نقش کند.

آخرین حضور نصیریان در سینما سال گذشته (۱۳۹۷) و بازی در فیلم مسخره‌باز به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا بوده است که این فیلم هنوز در سینماهای سراسر کشور اکران نشده است.

داریوش مهرجویی نیز که شش سالی از آخرین ساخته سینمایی‌اش می‌گذرد قصد دارد فیلم سینمایی لامینور را با تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان روی پرده ببرد.

این پروژه سینمایی به نویسندگی مشترک داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به تازگی از شورای ساخت سازمان سینمایی مجوز اخذ کرده است.

مهرجویی که با فیلم گاو به نوعی آغازگر موج نوی سینمای ایران بود، در طول این سال‌ها همواره به عنوان یک کارگردان روشنفکر شناخته می‌شود که فیلم‌هایش همواره از آثار برتر و متفاوت سینمای ایران محسوب شده است.

ایرنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 118202 و در روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۱۶
2024 copyright.