عکس‌های دانیل کریگ، مونیکا بلوچی و… در اولین نمایش جهانی فیلم جیمز باند

فیلم «اسپکتر» برای اولین بار در دنیا دوشنبه شب با حضور خانواده سلطنتی بریتانیا در سالن رویال آلبرت هال در لندن روی پرده رفت.

 

به گزارش «سینماسینما»، بیست و چهارمین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند اولین بار در دنیا در قالب برنامه سالانه «رویال فیلم پرفورمنس» که توسط «صندوق خیریه سینما و تلویزیون» با حضور خانواده سلطنتی بریتانیا برگزار می‌شود، به نمایش درآمد.

بازیگران «اسپکتر» (Spectre) شامل دانیل کریگ، کریستوف والتس، لئا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، دیوید باتیستا، اندرو اسکات، مونیکا بلوچی و رالف فاینس به همراه سام مندس کارگردان و مایکل جی. ویلسن و بارابارا بروکولی تهیه‌کنندگان فیلم نیز مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

همچنین شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج و همسرش کیت میدلتن، دوشس کمبریج و شاهزاده هری از خانواده سلطنتی بریتانیا در این مراسم شرکت کردند.

«اسپکتر» تولید شرکت‌های شرکت‌های ایان پروداکشنز، مترو گلدوین مه‌یر و سونی پیکچرز، از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکای شمالی و دیگر کشورها به نمایش درمی‌آید.

در فیلم جدید یک پیام رمزی مربوط به گذشته جیمز باند (با بازی دانیل کریگ)، او را وا می‌دارد رد یک سازمان شیطانی را بگیرد. در همان حال که «ام» برای زنده نگه داشتن سرویس مخفی مبارزه می‌کند، باند تمام تلاش خود را می‌کند تا از واقعیت هولناک «اسپکتر» پرده بردارد.

کریستوف والتس در نقش فرانتس اوبرهاوسر، مونیکا بلوچی به نقش لوچیا شارا و لئا سیدو به نقش مادلین سوان بازیگران زن جیمز باند را تشکیل می‌دهند.

رالف فاینس در نقش «ام»، بن ویشاو در نقش «کیو»، نائومی هریس در نقش ایو مانی‌پنی و روری کینیر در نقش بیل تانر رئیس ستاد ام‌آی‌۶ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا)، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

سام مندس فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته جان لوگان، نیل پرویس و رابرت وید کارگردانی کرده است.

«اسکای فال» فیلم قبلی جیمز باند به کارگردانی مندس نوامبر ۲۰۱۲ اکران شد و با ۱٫۱ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند است.

عکس ها: کوربیس

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4636 و در روز سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴:۰۶
2024 copyright.