غلامرضا موسوی مطرح کرد/ خروج «قصیده گاو سفید» از جشنواره اورشلیم/ اعتراض کردیم

تهیه کننده فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» تاکید کرد که درخواست خروج این فیلم از جشنواره فیلم اورشلیم را ارسال کرده‌ایم.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها در واکنش به انتشار خبری درباره نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم «اورشلیم» گفت: من نیز شب گذشته متوجه شدم که «قصیده گاو سفید» قرار است در این جشنواره شرکت کند، بلافاصله با بهتاش صناعی‌ها تماس گرفتم و این کارگردان نیز نسبت به این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.

وی ادامه داد: مساله این است که شرکت پخش بین‌المللی «قصیده گاو سفید» یک شرکت فرانسوی است و فیلم ما اولین اثر ایرانی است که توسط این شرکت به صورت بین‌المللی پخش می‌شود، به همین دلیل با حساسیت‌های ما در حوزه چگونگی پخش فیلم آشنایی نداشته است.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: بلافاصله بعد از با خبر شدن از ماجرا، به شرکت پخش‌کننده ایمیل زدیم و علاوه‌بر اینکه خواستار ارائه توضیحاتی در این زمینه شدیم، تاکید کردیم تا «قصیده گاو سفید» را از این جشنواره خارج کند.

موسوی در پایان گفت: در واقع شرکت‌های پخش جشنواره‌های خارجی را بازاری برای کمک به فروش فیلم می‌دانند، البته این را هم باید بگویم که این شرکت معمولاً بعد از خبر پذیرفته شدن فیلم در جشنواره‌های فیلم، به ما اطلاع رسانی می‌کند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 159890 و در روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۱:۴۲
2024 copyright.