فاطمه معتمدآریا به جشنواره برومند رفت/ محکوم به داشتن عقیده و عشق هستیم

فاطمه معتمدآریا مرضیه برومند۱نمایشگاه عروسک‌های جواد ذوالفقاری با حضور همسر و دوستان او در لابی تالار اصلی مجموعه تئاترشهر افتتاح شد.

به گزارش سینماسینما، نمایشگاه عروسک‌های جواد ذوالفقاری بعدازظهر سه‌شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه در حاشیه روزهای شلوغ برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در جمعی صمیمانه با حضور مهدی شفیعی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، مرضیه برومند دبیر جشنواره، پیمان شریعتی مدیر اجرایی جشنواره شانزدهم عروسکی، فاطمه معتمدآریا، زهرا صبری، هما جدیکار، اتابک نادری، دنیا فنی‌زاده، مریم معینی و … افتتاح شد.

در آغاز این مراسم، مرضیه برومند در سخنانی کوتاه گفت: من جواد ذوالفقاری را در دنیای عروسکی شناختم و همیشه در زمان اجرای آثارش کنار او بودم بنابراین خاطرات بسیار خوبی با او در ذهن دارم. این عروسک‌ها میراث گرانبهایی است که در اختیار ما قرار گرفته است. بر این اساس از زحمات مریم معینی که پیشنهاد برپایی این نمایشگاه را به من دادند سپاسگزارم.

با پایان سخنان او شادی پورمهری که اجرای این برنامه را برعهده داشت با اهدای گل آفتابگردان از مرضیه برومند و هما جدیکار تقدیر کرد.

در ادامه منصوره آذری همسر جواد ذوالفقاری که در این مراسم حضور داشت، بیان کرد: به این عروسک‌ها که نگاه می‌کنم، به یاد این می‌افتم که چقدر برای هرکدام اینها زحمت کشیده شده است؛ متاسفانه که جواد ذوالفقاری نتوانست نمایش “سمعک عیار” را به انتها برساند.

فاطمه معتمدآریا مرضیه برومندفاطمه معتمدآریا یکی دیگر از هنرمندان حاضر در این مراسم عنوان کرد: من خودم را جزئی از خانواده عروسکی می‌دانم و با خاطرات آن زندگی می‌کنیم. جواد ذوالفقاری ما را محکوم به داشتن عقیده و عشق را به ما تحمیل کرد تا همیشه یکدیگر را دوست داشته باشیم.

دنیا فنی‌زاده یکی از اعضا خانواده نمایشگران عروسکی نیز صحبت‌هایی کوتاه در مورد استاد خود جواد ذوالفقاری داشت.

در پایان این سخنان ربان افتتاح نمایشگاه به دست دنیا فنی‌زاده و منصوره آذری  بریده و این نمایشگاه به روی علاقمندان گشوده شد.

گفتنی است؛ شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک ۱ تا ۷ شهریورماه به دبیری مرضیه برومند برگزار می‌شود.

 

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 24933 و در روز چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶:۴۰
2024 copyright.