فراسو را در رادیو دنبال کنید

برنامه فراسو به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر هر روز ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه از رادیو سلامت روانه آنتن می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده در این باره توضیح داد: برنامه فراسو سالهاست روی آنتن رادیو سلامت است اما با شیوع کرونا نام برنامه و محتوای آن تغییر کرد و با عنوان پاسخگو پخش می شد. دوباره به روال سابق برگشته و شنوندگان می توانند هر روز صبح ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه شنونده برنامه فراسو باشند.
این تهیه کننده با اشاره به موضوعات برنامه عنوان کرد: موضوع برنامه پزشکی و بهداشت تندرستی است. در ایام ماه رمضان به سوژه هایی همچون سلامت جسم و تندرستی می پردازیم. این برنامه روزهای شنبه به سلامت و بهداشت، روزهای یکشنبه و سه شنبه سلامت و تغذیه و روزهای دوشنبه و چهارشنبه سلامت جسم و تندرستی خواهیم پرداخت.
بی تقصیر ادامه داد: با شروع ماه رمضان به مباحثی همچون سردرد و روزه داری، دیابت و روزه داری، روزه داری در نوجوانان، روزه داری و سلامت جسم و … می پردازیم. روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه موضوع سلامت گوارش و روزه داری را دنبال خواهیم کرد و دکتر مژگان فروتن فوق تخصص گوارش مهمان برنامه است. سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه لیلا رحیمیانی، روزهای یکشنبه و سه شنبه زهرا حاجی زاده و روزهای دوشنبه و چهارشنبه لیلا علوی است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 172790 و در روز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱:۰۲
2024 copyright.