اختصاصی/ فرامرز قریبیان: زیباترین کاری که کرده‌ام خداحافظی از سینما بوده است

سینماسینما، محمد تاجیک: فرامرز قریبیان بازیگر مطرح سینما با انتقاد از انعکاس نادرست اظهاراتش در رسانه ها تاکید کرد: زیباترین کاری که در زندگی ام کرده ام خداحافظی از سینما بوده است.

قریبیان در گفت وگو با سینماسینما گفت: یکی دو خبرنگار با من تماس گرفته بودند ولی متاسفانه حرفهایم به درستی و دقت منتقل نشد ک.

او افزود: تنها کاری که قرار است بازی کنم بازی در فیلم جدید علی رویین تن است که قرارداد آن دو سال ونیم پیش بسته شده است و حتی پیش از فیلم خروج قرار بود ساخته شود. آن موقع به دلیل مسائل مالی پروژه خوابید. در آن زمان حتی تهیه کنندگی فیلم را محسن علی اکبری برعهده داشت.
این بازیگر مطرح سینمای ایران تاکید کرد: از قول من نوشته اند که از خداحافظی از سینما پشیمان شده ام. من کجا گفته ام که پشیمان شده ام؟! من بهترین کاری که در زندگی ام کرده ام خداحافظی از سینما بوده و امیدوارم که دست کوته فکران از سینما کوتاه شود و سینمای ایران جانی تازه بگیرد.

قریبیان افزود: از من سوال شد که اگر کیمیایی به شما پیشنهاد بازی در فیلمش را بدهد قبول می کنید ،من هم گفتم اگر نقشی اعتراضی باشد ولی الان به نظرم شرایط به گونه ای است که کیمیایی هم فیلم نمی سازد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 139592 و در روز سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۲:۵۵
2024 copyright.