فرخ نژاد :گفتم اگر ۸۰ میلیون فالوور هم داشتم به تعدیل مواضع خودم ادامه می دهم وارزش اذیت شدن خانواده ام را ندارد

 

 

محمد تاجیک :حمید فرخ نژاد ، در یک مصاحبه کوتاه و بیست دقیقه ای که امشب به طور زنده از اینستاگرامش پخش شد به شدت از پخش گزینشی و تقطیع شده مصاحبه ۲/۵ساعته اخیرش انتقاد کرد ودرباره بخشهایی از آن که در این یکی دو روز اخیر بسیار حاشیه ساز شده توضیح دقیقی داد.
به گزارش سینماسینما ،فرخ نژاد گفت :در آن مصاحبه گفتم ، به دلیل حملات ناجوانمردانه آنان ،تصمیم گرفتم مواضعم را تعدیل کنم ،گفتم اگر با من مشکل دارید چرا به خانواده ام توهین می کنید ؟گفتم سعی می کنم کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشم و مهمترین علت آن ، ظلم و اهانتی است که به خانواده ام می کنید …در آن مصاحبه گفتم الان حدود یک میلیون و چهار صد هزار فالوور دارم اگر ۸۰ میلیون فالوور هم داشته باشم بازهم این تعدیل مواضع را انجام می دهم و اگر ۸۰ میلیون هم فالوور داشته باشم ارزش ناراحت شدن فرزندم و خانواده ام را ندارد.

/طوری وانمود کردند که گویا به هموطنانم توهین کرده ام/

فرخ نژاد درادامه این مصاحبه زنده گفته است : با پخش تقطیع شده و گزینشی از یک مصاحبه ۲/۵ساعته ،طوری وانمود کردند که گویا به هموطنانم توهین کرده ام .مردم وطنم واقعا برای من ارزشمند و محترم هستند و هنرمند غیر از مردمش چیزی ندارد . می آیند بی اساس دروغ می گویند و تهمت می زنند و برای تهمت های خود هیچ دلیلی نمی آورند و این کار را برای خراب کردن و دور کردن مردم از هنرمندان انجام می دهند.

/خیلی غم انگیز بود/

خیلی غم انگیز بودم برایم که به شکل گزینش شده و تقطیع شده ای و به شکل ناجوانمردانه ای ،بخشهایی از اظهاراتم را پخش کردند وحتی عکس شهید را در کنارش گذاشتند ،از یک بحث مفصل ، بخش کوتاهی را انتخاب کرده و بازیر نویس ،یک مضمون غلط و غیر واقعی را از آن استنتاج کرده و به تماشاگر منتقل کردند …واقعا متاسفم از اینکه اینقدر حقیرند ، مطالب من در اینستاگرامم نشان می دهد که چه قدر کشور ایران و مردم ایران برایم مهم بوده اند…..

/مردم ایران بزرگ و عزیز هستند/

مردم ایران آنقدر بزرگ وعزیز  هستند که به خودم هیچ وقت اجازه نمی دهم  چیزهایی که دراین چند روز به نقل از من و با تحریف منتشر کردند حتی در ذهنم خطور کند،.

 

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 97936 و در روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰:۳۴
2024 copyright.