فروش ۳۰۰ میلیونی فیلمی که تبلیغات تلویزیونی و شهری ندارد

دخترفروش فیلم سینمایی «دختر» ساخته سیدرضا میرکریمی با وجود نداشتن تبلیغات تلویزیونی و شهری در سینما‌ها از مرز ۳۰۰ میلیون تومان گذشت.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «دختر» از دوم تیر ماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران عمومی شده است اما به دلیل همزمانی با مراسم سوگواری شب‌های قدر، بخشی از روزهای اکران خود را از دست داد و هم اکنون در کمتر از ۱۰ روز توانست به فروش ۳۰۰ میلیون تومانی دست یابد.تیزرهای تلویزیونی آخرین ساخته میرکریمی به دلیل ممیزی‌ها هنوز امکان نمایش در تلویزیون را پیدا نکرده است. همچنین شهرداری با وجود قول مساعد برای تبلیغات شهری تا امروز هیچ امکانی برای نصب بیلبورد‌ها انجام نداده است. «دختر» با وجود تمام این محدودیت‌ها توانسته به فروش قابل قبولی دست پیدا کند.

فیلم سینمایی «دختر» به تازگی در جشنواره بین‌المللی مسکو توانست سه جایزه اصلی این رویداد را نصیب خود کند.

در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، مسعود سخایی، نیوشا مدبر و… بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در‌‌ همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

عوامل تولید این فیلم عبارتنداز: تهیه‌کننده و کارگردان: رضا میرکریمى، نویسنده: مهران کاشانى، مدیر فیلمبردارى: حمید خضوعى ابیانه، تدوین: میثم موئینی، موسیقى: محمدرضا علیقلى، صدابردار: بهمن اردلان، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین قاسمی، مدیر هنری: محسن شاه ابراهیمی، چهره‌پرداز: سودابه خسروى، طراح لباس: منصوره یزدان جو، مدیر تولید: محمد صادق میرکریمی، عکاس: بهرنگ دزفولى‌زاده و مجری طرح و مدیر برنامه ریزی: جلیل شعبانی.

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 19518 و در روز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۲:۰۰
2024 copyright.