فروش لورل و هاردی شروع شد!

پیش فروش بین المللی «استن و لورل» در حالی آغاز شده، که هنوز کلید فیلم برداری آن زده نشده است. این کمدی سیاه را شرکت بی بی سی فیلمز تهیه می کند.

به گزارش سینماسینما، تهیه کنندگان فیلم به قدری به موفقیت بین المللی آن امیدوارند، که از حالا در فکر فروش امتیاز پخش جهانی آن هستند.

جان اس بیرد کارگردان «استن و لورل» می گوید نام این دو کمدین کلاسیک به قدری در بین دوستداران سینما طرفدار دارد، که هر فیلمی در باره شان ساخته شود با اقبال عمومی روبرو خواهد شد.

بیرد فیلم خود را براساس فیلم نامه ای از جف پاپ کارگردانی می کند. این فیلم نامه، به بررسی روزهای تلخ زندگی و کارنامه کاری این دو هنرمند می پردازد.

بخش اصلی داستان فیلم نامه، در سال ۱۹۵۳ رخ می دهد و به نمایش تلاش چالش برانگیز لورل و هاردی، برای برگزاری یک تور هنری می پردازد.

در جریان همین سفر بود که بیماری سخت هاردی خودش را به نمایش گذاشت و دو طرف متوجه این نکته شدند که دوستی شان چقدر برایشان اهمیت دارد.

به نوشته نشریه ورایتی، استیو کوگان و جان سی رایلی در این کمدی سیاه شرح حال گونه در نقش لورل و هاردی بازی می کنند. کلید فیلم برداری فیلم، همین روزها زده می شود.

منتقدان سینمایی می گویند زوج لورل و هاردی هم مثل بسیاری از کمدین های کلاسیک سینما، آخر و عاقبت تلخ و بدفرجامی داشتند. فیلم سینمایی «استن و لورل» قرار است این سرنوشت تلخ را به تصویر بکشد.

منبع: جام جم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15776 و در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷:۳۱
2024 copyright.