فروش هفتگی «بارکد» دو برابر «دراکولا»: وقتی نام رضا عطاران طبق انتظار نمی‌فروشد

دراکولادر حالی که بسیاری از سینماداران و مخاطبان فیلم‌های ایرانی انتظار داشتند «دراکولا» آخرین ساخته رضا عطاران با فروش بسیار چشمگیری نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده مواجه شود، اما آمار فروش هفتگی فیلم‌های در حال اکران نشان می‌دهد که این فیلم نتوانسته طبق انتظار با استقبال مردم مواجه شود و از فیلم «بارکد» جا مانده است. فروش هفتگی «دراکولا» تقریبا نصف فروش «بارکد» است و این خبر خوبی برای عطاران نیست. بخصوص که «دراکولا» را خود او کارگردانی کرده است.

به گزارش سینماسینما ،سایت سینما تیکت طبق روال هر هفته خود، فروش کل و هفتگی فیلم‌های روی پرده سینمای ایران را اعلام کرده و بر اساس این آمار، «بارکد» ساخته مصطفی کیایی توانسته در یک هفته فروش بیشتری را نسبت به سایر فیلم‌های روی پرده بدست آورد. این فیلم که در آن بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، رضا کیانیان و پژمان بازغی بازی می‌کنند، در هفته گذشته ۹۸۲ میلیون تومان فروش کرده است.

اما نکته جالب آمار فروش هفتگی قرار گرفتن فیلم «دراکولا» رضا عطاران به عنوان دومین فیلم پرفروش هفته است. این فیلم که در آغاز نمایش خود توانست به فروش چشمگیری برسد و حتی در اولین آخر هفته خود به فروش بیشتری نسبت به «بارکد» دست یابد، هفته به هفته از میزان مخاطبانش کاسته شده است. «دراکولا» در طول هفته گذشته ۵۰۲ میلیون تومان فروش کرده که نشان می‌دهد «بارکد» در هفته گذشته حدود دو برابر «دراکولا» درآمد کسب کرده است.

«زاپاس» برزو نیک‌نژاد با بازی امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و… با فروش ۴۱۸ میلیون تومانی توانسته سومین فیلم پروفروش هفته شود.

عدم استقبال از فیلم «دراکولا» در حالی رخ داده که فیلم «من سالوادور نیستم» با بازی عطاران توانست در عید نوروز رکوردهای بسیاری را جا به جا کند و به یکی از فیلم‌های پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21374 و در روز شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰:۰۷
2024 copyright.