فریدون جیرانى: چرا ترانه علیدوستى ماندگار شد!

 

فریدون جیرانى  از دلایل موفقیت هاى ترانه علیدوستى در سالهاى اخیر مى گوید. ترانه علیدوستى سال ٩۴ با سریال ” شهرزاد ” به درخشش خود ادامه داد.

به گزارش سینماسینما، بازیگرانى که از ابتداى ورودشان به سینما حضور خوبى داشته اند و شانس آوردند که نقش خوبى به دست بیاورند و استعداد آن را داشته اند که این نقش خوب را به حضورى ماندگار تبدیل کنند ، ماندگاریشان در سینما سخت تر بوده است.

ماندگارى این بازیگران در وهله ى اول مربوط به انتخاب هایى است که این بازیگران بعد از آن حضور خوب مى کنند ، انتخاب هایى که در تشخیص درست نقش و کارگردان و مجموعه اى که قرار است این نقش را بپرورانند دارد.

علاوه بر این انتخاب هاى درست ، زندگى سالم بازیگر هم به ماندگاریش کمک مى کند گرچه زندگى شخصى بازیگر یک امر درونى است ولى این امر درونى به شدت روى زندگى حرفه اى بازیگر تاثیر مى گذارد .
photo_2016-03-23_00-39-45
ترانه علیدوستى با حضورى خوب شروع کرد و با انتخاب هایى درست ادامه داد و نگذاشت زندگى خصوصى اش تبدیل به حاشیه اى در کنار کارش شود و آن سلامتى را در زندگى پیش گرفت که حرفه اش آسیب نبیند ، البته نمى توان استعداد ذاتى ، هوش و توانایى او را در ایفاى نقش هاى مختلف نادیده گرفت . او در حال حاضر جایگاه مناسب و خوبى در سینما دارد اما هنوز حفظ این جایگاه سخت است.
منبع: ویژه نامه نوروزى همشهرى جوان

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 13630 و در روز سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۵:۲۳
2024 copyright.