«فیلشاه» راهی جشنواره فجر شد/ منتظر یک انیمیشن متفاوت باشید

به گفته حامد جعفری تهیه کننده «فیلشاه»، این اثر فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده است.

به گزارش سینماسینما، حامد جعفری رییس هیات مدیره گروه «هنر پویا» و تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان  درباره آخرین وضعیت تولید این انیمیشن گفت: بخشی از مراحل رندرینگ انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در اوکراین و بخش دیگر آن هم در داخل کشور و در مرکز رندرینگ سازمان سراج انجام شده است و به زودی نسخه نهایی این انیمیشن آماده نمایش می شود.

جعفری درباره حضور این انیمیشن در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: با توجه به پروداکشن خاص این اثر و تفاوت های قابل توجه نسبت به اثر پیشین گروه «هنر پویا» با عنوان «شاهزاده روم»، جمع بندی تیم بر این بود تا با تعویق زمان اکران «فیلشاه» اولین نمایش این انیمیشن را در جشنواره سی و ششم فیلم فجر تجربه کنیم لذا فرم حضور در جشنواره پر شده است.

تهیه کننده «فیلشاه» در پایان با ابراز امیدواری از توجه بیشتر جشنواره فیلم فجر به آثار انیمیشن بیان کرد: ما گمان می کنیم «فیلشاه» در حیطه انیمیشن گامی رو به جلو است و این وعده را به مخاطبان خود می‌دهیم که با اثری متفاوت که پیشرفت های مهمی در حیطه فنی و محتوایی داشته است رو به رو می شوند.

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رییس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد، اما برخلاف تصور همه شخصیت شادفیل بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری به عنوان محصول جدید گروه «هنرپویا» با سرمایه گذاری این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویرشهر تولید شده است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73515 و در روز سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱:۴۳
2024 copyright.