فیلمبرداری «بادیگارد» تمام شد/ پایان کابوس‌های شبانه پرویز پرستویی

با اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‎کیا، تدوین فیلم توسط مهدی حسینی‌وند در حال انجام است و تاکنون حدود ۷۰ درصد تدوین فیلم انجام شده است.

فیلم سینمایی «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا با اتمام فیلمبرداری خود در اوایل مهر ماه به مرحله تدوین رسید تا در ماه‌های باقی مانده تا جشنواره فیلم فجر امسال در زمان مناسب کار را برای اکران در جشنواره آماده کند.

تدوین این فیلم سینمایی پس از پایان تصویربرداری خود توسط مهدی حسینی‌وند در حال انجام است و تاکنون بیش از ۷۰ درصد کار تدوین فیلم به پایان رسیده است.

موسیقی متن این فیلم را کارن همایون‌فر می‌‌سازد.این دومین همکاری این آهنگساز با حاتمی‌کیا، بعد از فیلم توقیف شده «گزارش یک جشن» است.

اما بخش مهمی از «بادیگارد» به جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم مربوط است. حیدر، شخصیت اول فیلم که یک محافظ شخصی است، در جریان فیلم دچار شک و تردید در راهی که پیموده است می‌شود و بعد از مجروحیت در جریان یک حمله تروریستی، آرامشش را از دست می‌دهد. در بخشی از فیلم سکانس‌های کابوس‌های شبانه حیدر تصویر می‌شودکه نیاز به جلوه‌های ویژه رایانه‌ای خاصی دارد.

مراحل ساخت این جلوه‌های ویژه هم اکنون در حال انجام شدن است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» با ضبط سکانس های شبانه در ایام ماه مبارک رمضان آغاز و با ضبط سکانس های شبانه در عید غدیر به پایان رسید و هم اکنون مراحل فنی فیلم در حال انجام است.

تازه ترین ساخته حاتمی کیا (بادیگارد) مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی می باشد. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می کند و از یکی از شخصیت های مهم نظامی محافظت می کند اما با کمی تامل به این مهم پی می برد که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می گذارد و از یکی از شخصیت های هسته ای محافظت می کند.

در این فیلم طبق آخرین لیست ارائه شده بازیگرانی چون پرویز پرستویی، مریلا زارعی،بابک حمیدیان ، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی،دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سید احسان امانی،کامران نجف‌زاده، امین میری،حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی،سیامک سالاری و … با همراهی:پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4894 و در روز شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶:۴۵
2024 copyright.