فیلمبرداری «عروسی مردم» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «عروسی مردم» به پایان رسید و این فیلم که فیلمبرداری آن اوایل مهرماه آغاز شده بود با ضبط سکانس‌های خیابانی به پایان رسید.

به گزارش سینماسینما، فیلم مجید توکلی که تدوین همزمان فیلمش توسط سپیده عبدالوهاب در جریان است فرم جشنواره فجر را پُر کرده و برای اولین بار در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

«عروسی مردم» دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ۶۵» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از توکلی به نگارش درآمده و علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده، علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی مدیر پروژه کنار توکلی قرار گرفتند.

نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه‌ای در سینمای ایران هستند که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند.

زهرا داوودنژاد،خسرو بامداد،افسانه تهرانچی،سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق،ژوبین و با حضور احترام برومند از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی رفتند.

عبدالله اسکندری به عنوان (طراح گریم)،امیرحسین حداد(طراح صحنه)،پوپک مظفری(مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)،رعنا امینی(طراح لباس) احمدرضا شجاعی(عکاس)محمود خرسند(مدیر صدابرداری)حسن اصلانی و مهدی اصلانی(فیلمبردار)محمد جمشیدی (مدیر تولید)کوروش جوان(مستند پشت صحنه) از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 125776 و در روز دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۲۶
2024 copyright.