فیلمنامه جدید بهمن فرمان آرا روی میز شورای پروانه ساخت

بهمن فرمان آرا بهمن فرمان آرا تازه‌ترین فیلم‌نامه‌اش را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه کرد.

به گزارش سینماسینما،  فیلم‌نامه تازه این هنرمند «صحبتی با جنون» نام دارد که در ادامه آثار قبلی او یک فیلمنامه اجتماعی است.

در حال حاضر حضور محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس گنجوی به عنوان تدوینگر، کیوان مقدم به عنوان طراح صحنه و ماهان حیدری به عنوان مجری طرح در این پروژه قطعی شده است، ضمن اینکه تهیه کننده این فیلم محمد امامی خواهد بود.

 فیلم‌نامه «صحبتی با جنون» امروز (دوم تیرماه) برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه شده است.

فرمان آرا همچنین با انجام اصلاحاتی در فیلم قبلی‌اش «دلم می‌خواد» این فیلم را به شورای پروانه نمایش ارائه کرده و منتظر پاسخ این شورا است.

طبق اعلام گروه سازنده این فیلم،‌ این اصلاحیه‌ها شامل موارد جزیی است و ضربه‌ای به فیلم وارد نمی‌کند. همچنین مشکلات این گروه با تهیه کننده نیز حل شده است به این معنا که تهیه‌کننده این اثر تغییر کرده و در حال حاضر بانک «آینده» سرمایه‌گذار این فیلم است.

فیلم‌نامه فیلم «دلم می‌خواد» را امید سهرابی به نگارش درآورده و رضا کیانیان ، مهناز افشار، آرمینه زیتون‌چیان ، رضا بهبودی ، ندا مقصودی ،پیام دهکردی، صابر ابر، رویا نونهالی،علی سرابی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان، مریم بوبانی و … بازیگران این اثر سینمایی هستند.

دیگر عوامل این فیلم به شرح زیر هستند: مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، تدوین : عباس گنجوی، طراح صحنه ولباس : کیوان مقدم، صدابردار : عباس رستگارپور، مدیر تولید : فرهاد کی‌نژاد، طراح گریم : مهرداد میرکیانی، آهنگساز: کارن همایونفر، صداگذاری:انسیه سلطانی، تیتراژ : ساعد مشکی،”اسپشیال افکت”: روان‌بخش صادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا شمس.

بهمن فرمان‌آرا با ساخت فیلم «دلم می‌خواد»٬ اولین فیلم از سه‌گانه «زندگی» را مقابل دوربین برد.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 18747 و در روز چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶:۵۲
2024 copyright.