فیلم‌های هنروتجربه در مدرسه اسلامی هنر قم نمایش داده می‌شود

هنر و تجربهبرنامه نمایش فیلم‎های هنروتجربه به‌زودی در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم شروع می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این مدرسه با در نظر داشتن اهدافی هم‌چون تثبیت جایگاه هنر در حوزه‌های علمیه، شناخت ظرفیت قالب‌های هنری و آمیختن تعهد حوزوی با تخصص هنری فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است.این مدرسه در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های هنری و فلسفه هنر به دانشجویان آموزش می‌دهد.

امامیان مدیر مدرسه اسلامی هنر قم در گفت‌وگویی ضمن اعلام این خبر، دلیل نمایش فیلم‌های هنر و تجربه در این مدرسه را، مناسب بودن این فیلم‌ها با توجه به فضای حاکم بر مدرسه برشمرد.

او هم‎چنین درباره نحوه اکران فیلم‌های هنروتجربه توضیح داد: «ما در هفته گذشته فیلم‌های هنروتجربه را دریافت کردیم و در حال حاضر در مرحله تبلیغات هستیم. در باشگاه فیلم‌بینی که راه‌اندازی کرده‌ایم، قرار بر این شده است که هر روز به صورت یک تک سانس، در ساعت ۱۷ به نمایش فیلم‌های هنروتجربه بپردازیم. روزهای زوج را برای نمایش فیلم‌های داستانی و روزهای فرد را برای نمایش مستندها در نظر گرفته‌ایم.»

او در ادامه افزود: «ما دوست داریم که همه فیلم‌های هنروتجربه را نمایش دهیم اما به احتمال زیاد در هفته اول نمایش فیلم داستانی «احتمال باران اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و در نمایش مستندها فیلم «آتلان» به کارگردانی معین کریم‌الدینی را نمایش می‌دهیم. هر دو هفته یک بار هم فیلم‌ها عوض می‌شود و فیلم جدید به نمایش درمی‌آید.»

امامیان در پایان افزود: «امیدواریم جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها در قم با حضور عوامل برگزار شود و گروه هنر و تجربه هم این جلسات را پوشش دهد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 22785 و در روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۷:۵۲
2024 copyright.