فیلم بعدی مت دیمون معلوم شد/ بازی در نقش چهره نفتی فراری

مت دیمون در پروژه‌ بعدی‌اش در نقش مارک ریچ برای یونیورسال جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، مت دیمون در نقش یک میلیارد نفتی به نام مارک ریچ در فیلمی با عنوان «سلطان نفت» برای یونیورسال پیکچرز بازی می‌کند.

این فیلم را جان کرازینسکی در کمپانی خودش «ساندی نایت پروداکشنز» تهیه می‌کند.

این پروژه که تازه در حال طی کردن مراحل مقدماتی‌اش است بر مبنای کتاب زندگینامه‌ای با عنوان «سلطان نفت: زندگی‌های پنهان مارک ریچ» نوشته دانیل آمان ساخته می شود.

فیلمنامه این فیلم با اقتباس از این رمان توسط جو شراپنل و آنا واترهاوس نوشته می شود.

ریچ سال ۲۰۰۰ توسط بیل کلینتون در آخرین روز کاری وی در کاخ سفید عفو شد. او سال ۱۹۸۳ به شماری از رفتارهای مجرمانه از جمله فرار مالیاتی متهم شده بود. او آن زمان در سوییس بود و به همین دلیل تا زمان مرگش در سال ۲۰۱۳ در ۷۸ سالگی به زندگی خود خارج از آمریکا ادامه داد.

دیمون اخیرا با کرازینسکی در فیلم «منچستر کنار دریا» همکاری کرده و از تهیه کنندگان آن فیلم هم بود. در حال حاضر او با کریستین بیل در فیلم هنوز بی‌عنوان «فورد در برابر فراری» بازی می‌کند که به کارگردانی جیمز منگولد برای فاکس در حال ساخته شدن است.

در همین حال انتظار می‌رود کرازنیسکی بازیگر این فیلم نیز باشد. وی قرار است ادامه فیلم «یک جای کاملا بی‌صدا» را برای پارامونت بسازد.

دیمون سال پیش با فیلم «کوچک سازی» در رقابت‌های سینمایی حضور داشت و جایزه استنلی کوبریک بریتانیا را از بفتای لس‌آنجلس دریافت ‌کرد. وی از سنین جوانی با «ویل هانتینگ خوب» خود را به دنیا معرفی کرد و با بازی در فیلم‌های استودیوهای بزرگ و هم فیلم‌های مستقل تحسین شده، در صنعت فیلمسازی حضور داشته است.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 91091 و در روز سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰:۵۵
2024 copyright.