فیلم/ سخنان امیر نادری درباره پاسداشت عشق او به سینما در آکادمی سینماسینما

امیر نادری کارگردان صاحب نام سینمای ایران در نخستین دوره جایزه آکادمی سینماسینما به پاس یک عمر عشق به سینما مورد تقدیر قرار گرفت. او از اینکه پس از ۳۴ سال هنوز هم در ایران به فکرش هستند قدردانی و سپاسگزاری کرد.

به گزارش سینماسینما، امیر نادری در ویدئویی که برای آکادمی سینماسینما ارسال کرده بود در واکنش به پاسداشت یک عمر فعالیت او در حوزه سینما و عشقی که به این هنر داشته است، گفت: «این خبر بسیار خوبی برای من است، مهم ترین چیز این است که این آکادمی در حال اتفاق افتادن است و برای جوانان و نسل آینده می تواند مفید و موثر باشد. بچه های زیادی هستند که بیشتر از من ارزش دارند و ای کاش با آن ها شروع می کردید، ولی حال که با من شروع کردید باید بگویم که این آکادمی می تواند انرژی بیشتری به جوانان و سینماگران بدهد و از این جهت برای من خیلی مهم است. از اینکه به عنوان نفر اول انتخاب شدم خیلی احساس خوبی دارم که پس از ۳۴ سال هنوز به فکر من هستند در حالی که من برخی از آن ها را نمی شناسم.»

او سپس درباره نمایش فیلم «انتظار» ادامه داد: «اگر می خواهید من را یاد کنید، فیلم «انتظار» را نشان دهید، از خانم طاهری که این فیلم را بازسازی کرد بسیار قدردان هستم و زیرا که این فیلم از بین رفته بود تقریبا و حال که می خواهید آن را نشان دهید بگذارید از فیروز ملک زاده و آقای فروزش تهیه کننده این فیلم تشکر کنم که بسیار برای آن زحمت کشیدند.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 96142 و در روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱:۰۲
2024 copyright.