فیلم کوتاه «آخر هفته» از چهار جشنواره جهانی جایزه گرفت

«آخر هفته» در ادامه حضور موفق بین المللی خود در ۴ جشنواره معتبر بین المللی جایزه بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی؛ «آخر هفته» عنوان اولین فیلم آریو متوقع است که در بخش رقابتی پنجاه و یکمین جشنواره‌ بین‌المللی نشویل( Nashville film festival) در تنسی آمریکا، هفدهمین دوره جشنواره سدیچی کورتو بخش فیلم های ایرانی Sedicicortot و جشنواره بین المللی تریان(Tryon) در آمریکا حضور داشت که جایزه بهترین فیلم کوتاه (Graveyard Shift) از جشنواره نشویل و جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از رویدادهای هنری سدیچی کورتو و تریان را از آن خود کرد. همچنین جایزه ویژه سینمای بدون مرز هیات داوران جشنواره بین المللی وان شات (One shot) در ارمنستان به آخر هفته اهدا شد.

بازیگران فیلم کوتاه «آخر هفته» فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.

آریو متوقع که دانش آموخته مقطع کارشناسی فیلمبرداری سینما از دانشگاه سوره است، تا کنون فیلبرداری بیش از ۴۰ فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.

در خلاصه داستان «آخر هفته» آمده است : دو خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته اند ولی مشخص می شود که آنها برای کار دیگری آنجا هستند و …

دیگر عوامل فیلم کوتاه «آخر هفته» عبارتند از طراحی و ترکیب صدا : پدرام بابایی، صدابردار : شهاب رضایی، جلوه های ویژه : مصطفی اوصانلو، مدیر تولید : آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه ای : باران بن‌یاسین، دستیار فیلمبردار : آرمین متوقع ، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم : هدی عمیدی.

گفتنی است؛ فیلم کوتاه «آخر هفته» با چندین حضور بین المللی از جمله جشنواره های گیریمستا در نروژ، ایسکیا و انیسیمو در ایتالیا، فیرنو فلیم در آمریکا و سائوپائولو در برزیل، جایزه نشان لیاقت از جشنواره ایندیفست آمریکا را کسب کرده و در جشنواره فیلوسفیکال مقدونیه نیز مورد استقبال مخاطبین و داوران نیز قرار گرفت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 144198 و در روز دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۲:۰۳
2024 copyright.