«قاب خالی» آماده نمایش می‌شود/ پایان تدوین و آغاز صداگذاری

فیلم تلویزیونی قاب خالیتدوین فیلم تلویزیونی «قاب خالی» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی به تازگی به پایان رسیده است و این روزها مرحله صداگذاری را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم تلویزیونی «قاب خالی» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی، نویسندگی مهرانه شاه منصوریان و تهیه‌کنندگی فردین جلیل سال ۹۹ در لردگان (یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری) تصویربرداری شد.

تدوین این فیلم تلویزیونی توسط فرید توللی انجام شده و به تازگی به پایان رسیده است. این روزها صداگذاری آن نیز توسط سیامک عمرانی انجام می‌شود.

«قاب خالی» که در ژانر اجتماعی ساخته شده، قرار است تا اوایل اردیبهشت ماه آماده نمایش شود.

در خلاصه داستان «قاب خالی» آمده است: سعید یک سال پس از طلاق از مونس با مارال ازدواج می‌کند. مارال خیاط است و با ارائه مدل‌های لباس قصد شرکت در جشنواره عفاف و حجاب را دارد.

چندی بعد مونس از طلاق خود پشیمان می‌شود و این موضوع را به سعید می‌گوید. پسر سعید یعنی پرهام، مدام بهانه نبودن پدرش را می‌گیرد، در حالی که سعید از زندگی با مارال احساس خوشبختی می‌کند. زندگی سعید و مارال به خوبی پیش می‌رود تا اینکه…

مهدی امینی‌خواه، فردین جلیل، محمدعلی سلیمان تاش، ماریان کلهر، ناهید صیادی، راحیل خالدی، امیررضا رحیمی، فروزان شریفی، دینا جلیل، روح الله جلیل، سعید قنبری و… بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

عوامل «قاب خالی» عبارتند از: کارگردان: حسین ابراهیمی دستگردی، نویسنده: مهرانه شاه منصوریان، تهیه‌کننده: فردین جلیل، تصویربردار: میثم امینی، صدابردار: اسماعیل امینی، صداگذار و انتخاب موسیقی: سیامک عمرانی، طراح چهره‌پردازی: مرساد کمالی، طراح لباس: نیلوفر علوی، تدوین: فرید توللی، دستیار کارگردان: شهره جزی، مدیر تولید: ارسلان جلیل، منشی صحنه: بهار بشکار، دستیار تصویر: علیرضا خلیل طهماسبی، دستیار صدا: محمد اسماعیلی، خواننده: شاهین حشمت‌زاده، طراح تیتراژ: سیما نادری و هماهنگی لوکیشن: قاسم جلیل.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 154276 و در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴:۲۲
2024 copyright.