«قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» روی دیوار می‌رود

نمایشگاه عکس «قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» برای بازدیدکنندگان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، نمایشگاه عکس «قصه پاییز و زمستان در موزه سینما» با هدف احترام به نگاه مخاطبان سینمای ایران و سهیم شدن در دیدگاه بازدیدکنندگان نسبت به موزه سینما برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه عکس هایی که توسط بازدیدکنندگان با محوریت موزه سینما و طبیعت در دو فصل پاییز و زمستان گرفته شده با حضورهیات انتخاب متشکل از سه کارشناس در حوزه سینما، عکاسی و مستندسازی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از انتخاب نهایی، عکس های چاپ شده و آثار منتخب به شکل غیر رقابتی در گالری سینماتوگراف برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند حداکثر ۶ قطعه عکس منتخب خود را با موضوع تعیین شده به بخش روابط عمومی موزه سینما ارسال کنند.

شرایط حضور در نمایشگاه:

شرکت در این نمایشگاه محدودیت سنی ندارد و علاقمندان می توانند با امکانات موجود مانند تلفن همراه و یا دوربین های عکاسی آثار خود را ارسال کنند.

جهت بالا بردن کیفیت عکس ها، هنگام عکاسی با تلفن همراه، از تنظیمات موجود در گوشی استفاده کنید و خواهشمند است لطفا از ارسال عکس هایی در قالب یادگاری و خانوادگی خودداری شود. ضمن اینکه آثار در ابعاد ۴۵ در ۳۰ چاپ خواهد شد.

لازم به توضیح است که علاقمندان از تاریخ اعلام فراخوان تا ۲ماه (آذر و دی) فرصت دارند عکس های خود را ارسال کنند. پس از ارسال، آثار مورد بررسی قرار می گیرد و نمایشگاهی از عکس های منتخب بازدیدکنندگان به شکل غیر رقابتی در بهمن ماه در گالری سینما توگراف برپا می شود.

چگونگی ارسال عکس ها: علاقمندان بعد از عکاسی در موزه باید سه عکس منتخب خود را همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس (ترجیح تلفن همراه) به نشانی museum.newspr@gmail.com ، کانال تگرامی @mucinema ارسال کنند و یا حضوری به واحد روابط عمومی موزه سینمای ایران مراجعه کنند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 72969 و در روز پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹:۰۵
2024 copyright.