قهرمان «پ‍لنگ سیاه» زن می‌شود

کارگردان فیلم تحسین شده «پلنگ سیاه» اعلام کرد فیلمی در همین زمینه با قهرمان زن می‌سازد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، رایان کوگلر سازنده فیلم «پلنگ سیاه» اعلام کرد فیلمی در جهان داستانی «پلنگ سیاه» با تمرکز بر یک قهرمان زن می‌سازد.

رایان کوگلر که با فیلمش رکوردهای زیادی به جای گذاشت و اولین فیلم کمیک بوکی را با تمرکز بر بازیگرانی سیاه ساخت، حالا قصد دارد یک قدم فراتر برود.

این کارگردان با حضور در جشنواره فیلم کن و در نشستی تقریبا دو ساعته، روشن کرد که چرا فیلم «پلنگ سیاه» اینقدر اهمیت داشت.

وی به یکی از قهرمان‌های «پلنگ سیاه» یعنی تچالا اشاره کرد و گفت از جایی که او از فیلم خارج می‌شود، شما زنان فیلم را دنبال می‌کنید.

کوگلر در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا فیلمی از دنیای «پلنگ سیاه» را برمبنای یک قهرمان زن می‌سازد یا نه؟ گفت پیدا کردن چنین فرصتی عالی خواهد بود. این اتفاق در نسخه کتاب مصور آن افتاده و در فیلم هم می‌تواند اتفاق بیفتد.

کارگردان آمریکایی تاکید کرد که می‌خواست شخصیت اصلی «پلنگ سیاه» به نوعی یادآور قدرت و توانایی جیمز باند باشد و او به ویژه شیفته «کازینو رویال» در مجموعه فیلم‌های جیمز باند است.

وی افزود وقتی موضوع فیلم روشن شد او فهرستی از فیلم‌های مختلف را تهیه کرد که می‌خواست فیلمش به نوعی از آنها الهام بگیرد و یکی از آن فیلم‌ها «پدرخوانده» بود که در بخش رابطه پدرها و پسرها مورد توجه قرار گرفت.

کوگلر اظهار کرد پیش از شروع مراحل تولید فیلم، برای نخستین بار به آفریقا سفر کرد و با حضور در هتل دیزنی به این نتیجه رسید که داستان فیلمش باید در آفریقا بگذرد.

«پلنگ سیاه» تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بلیت فروخته و توجه هالیوود را به استفاده بیشتر از بازیگران سیاهپوست جلب کرده است.

این ایده که نقش یکی از انتقام‌جویان فیلم را مایکل بی‌جردن بازی کند نیز ایده خود کوگلر بود و با توجه به رابطه دوست طولانی مدتش با این بازیگر، توانست وی را وارد فیلم کند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86487 و در روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۱:۳۸
2024 copyright.