عوامل یک فیلم با مردمان جنوب شهر فیلمشان را تماشا کردند/عکس

یک دزدی عاشقاننههمزمان با نمایش این فیلم در سینماهای کشور، مراسم اکران رایگان فیلم در محل اصلی لوکیشن فیلم یا همان قهوه خانه سبیل با حضور  مدعوین، هنروران و مشتریان محلی قهوه خانه، روز جمعه  ۱۷ اردیبهشت ماه  برگزار شد.
به گزارش سینماسینما؛ در این مراسم که برای اولین بار در قهوه خانه میدان هرندی (غار) برگزار شد، لوازم نمایش فیلم و سیستم صوتی و پرده با نظارت ناهید دل آگاه تهیه کننده فیلم در حیاط قهوه خانه نصب شد و  بسیاری از هنروران فیلم که  این محل پاتوقشان است،  در فضایی منحصربه فرد و ویژه به تماشای این فیلم در فضای باز  نشستند.

در ابتدای مراسم امیرشهاب  رضویان کارگردان فیلم ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران فیلم و اهالی قهوه خانه در طول فیلمبرداری فیلم با اشاره به رویکرد فیلم در ایجاد فضای کمدی متفاوت و طنز موقعیت، از حضور همه تشکر کرد.

در این مراسم لوون هفتوان بازیگر متفاوت سینمای ایران،افشین هاشمی و بهناز جعفری دو بازیگر دیگر سینمای ایران حضور داشتند  و به تماشای فیلم  همراه با مدعوین ، هنروران واهالی قهوه خانه پرداختند.

فیلم “یک دزدی عاشقانه” با بن مایه طنز و بهره گیری از هنرمندان حرفه ای و بنام سینمای ایران اثری ماندگار در سینمای کمدی ایران به شمار می آید و  موجی از رضایتمندی را در بین تماشاگران نمایش اختصاصی خود به وجود آورد. در پایان مجری مراسم از تماشاگران فیلم درخواست کرد تا نظرات خود را درباره محتوا و مفاهیم  فیلم بیان کنند و با حاضران به گفت و گو پرداخت.

طرح مفهوم “رفاقت” در فیلم، موضوع اصلی و مورد توجه حاضران بود، در بین تماشاگران، “حسین عرب” هنرور قدیمی سینما که حدود ٩٠ سال دارد و بیش از ۶٠ سال سابقه هنروری دارد حضور داشت که  از توجه سازندگان فیلم به هنروران و نمایش اختصاصی فیلم در این قهوه خانه راضی بود و اظهار داشت: “معمولا بیشتر فیلمهایی را که بازی می کنیم نمی بینیم، اصلا کسی خبرمان نمی کند و از این که فیلمی درباره ی مرام و معرفت ساخته شده و سازندگان آن هم اهل رفاقتند و برای ما فیلم را آوردند ممنونم”

ییک دزدی عاشقانهیک دزدی عاشقانهه

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15692 و در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳:۴۳
2024 copyright.