لاله اسکندری :حال خوب مهمتر از برد و باخت در خندوانه است

 

خندوانهلاله اسکندری و خانواده اش  به عنوان یکی از گروه های شرکت کننده در مسابقه “خانواده باحال” لحظات جالبی را به تماشاچیان برنامه خندوانه هدیه کردند.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور در برنامه خندوانه و مسابقه خانواده باحال در گفت وگو با کانال رسمی برنامه خندوانه میگوید: ” من همراه برادر، خواهرزاده، دختر عمو و برادرزاده همسرم در این مسابقه شرکت کردیم و با انتخاب هم تیمی هایم میخواستم از هر رده سنی در گروه داشته باشم. به نظرم برادرم اجرای خیلی خوبی داشت و با وجود اینکه برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفته بود خیلی مسلط عمل کرد و صحنه را در دست گرفته بود.”
اسکندری ادامه میدهد: ” من تا امروز با توجه به نقش هایی که در فیلمهای مختلف ایفا کرده بودم به عنوان یک کاراکتر جدی در ذهن مردم جا افتاده بودم اما هدفم از حضور در خندوانه این بود که نشان دهم در زندگی واقعی آدم شادی هستم و کنار خانواده لحظات شیرینی را سپری میکنم.”
این بازیگر در مورد رقابت با سوسن پرور هم تاکید کرد: ” از روز اولی که در قرعه کشی با سوسن پرور هم گروه شدم میدانستم کار سختی در پیش دارم. او بازیگر و کارگردان طنز است و قطعا توانایی بیشتری در خنداندن مردم دارد با این حال برد و باخت چندان اهمیتی ندارد و همین که در کنار هم لحظات شادی را سپری کنیم از هر چیزی مهمتر است.”

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 18141 و در روز یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲:۵۴
2024 copyright.