لشکری قوچانی: سینمای کیمیایی را از خود کیمیایی جدا می دانم

منصور لشگری قوچانیتهیه کننده قاتل اهلی گفت: واقعاً نمی دانم چرا دوستان سینماگر احقاق حق را بد می دانند. در هر مشکلی وقتی دو طرف نتوانند مشکل را حل کنند باید به محضر یک قاضی بروند و هیچ راهی به جز این وجود ندارد. قوه قضائیه کشور برای حل این مسئله راهی کاملاً شرعی و به حق است.

به گزارش سینماسینما، منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم «قاتل اهلی»، درخصوص مشکلات ادامه دار بین تهیه کننده و کارگردان این فیلم گفت: به نظر من می توان مشکل به وجود آمده در مورد قاتل اهلی را با گفتمان حل کرد. در ابتدای پروژه قاتل اهلی به آقای کیمیایی گفتم برخی در اطراف شما می خواهند شما را به تصمیم گیری اشتباه وادار کنند و اینکار را کردند. امیدوارم فیلم اصلی قاتل اهلی به دست مسعود کیمیایی تدوین و آماده نمایش شود.

او در مورد موضع خود نسبت به مشکلات به وجود آمده گفت: من برای رسیدن به حق و حقوقم همه مسیرها را می روم. نمی دانم چرا در سینما اگر کسی دنبال حق خود برود کار بدی کرده است. من در درجه اول به خانه سینما رفتم و نتیجه ای نگرفتم. بعد از آن به شورای تهیه کنندگان رفتم تا آنها حکمیت کنند تا گره قاتل اهلی باز شود. قطعاً اگر نتوانیم مشکل خود را در خانه سینما حل کنیم، برای احقاق حق خود به قوه قضائیه خواهم رفت.

این تهیه کننده سینما در همین راستا افزود: واقعاً نمی دانم چرا دوستان سینماگر احقاق حق را بد می دانند. در هر مشکلی وقتی دو طرف نتوانند مشکل را حل کنند باید به محضر یک قاضی بروند و هیچ راهی به جز این وجود ندارد. قوه قضائیه کشور برای حل این مسئله راهی کاملاً شرعی و به حق است.

قوچانی با تاکید بر حل مسالمت آمیز مشکلات بوجود آمده خاطرنشان کرد: امیدوارم این مسئله همچنان با گفتمان حل شود و حق سینمای کیمیایی گرفته شود. من در حال حاضر سینمای کیمیایی را از خود کیمیایی جدا می دانم و امیدوارم سینمای کیمیایی به حق خود برسد.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 48547 و در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶:۴۹
2024 copyright.