لیام نیسن در یک فیلم اکشن دیگر بازی می‌کند

لیام نیسنبازیگر ایرلندی هالیوود قرار است در تریلر پرتعلیق «مسافر هرروزه» تولید «استودیوکانال» مقابل دوربین برود.

به گزارش سینماسینما، بایرون ویلینگر و فیل دی بلاسی فیلمنامه «مسافر هرروزه» (The Commuter) را نوشته‌اند. هنوز کارگردان این پروژه مشخص نشده است.

به گزارش ورایتی، داستان درباره یک تاجر با بازی لیام نیسن است که هر روز بین خانه و محل کار در رفت‌وبرگشت است، اما ناخواسته گرفتار یک توطئه جنایی می‌شود. این مسئله نه تنها جان او بلکه جان اطرافیانش را هم تهدید می‌کند.

تولید «مسافر هرروزه» بهار سال آینده آغاز می‌شود.

نیسن ۶۳ ساله در سال‌های اخیر بیشتر در فیلم‌های اکشن و تریلرهای پرتعلیق ظاهر شده است. او اوایل امسال تریلر اکشن «تمام شب را فرار کن» را روی پرده داشت. سری فیلم‌های «ربوده‌شده»، «بدون توقف» و «قدم زدن در میان سنگ‌قبرها» از دیگر فیلم‌های اوست.

«سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و «وقتی یک هیولا زنگ می‌زند» از شرکت فوکس فیلم‌های جدید او هستند که سال آینده میلادی اکران می‌شوند. یونیورسال نیز اخیراً حقوق ساخت فیلم «انتقامجو» را از آن خود کرد که قرار است نیسن در آن بازی کند و روبن فلایشر روی صندلی کارگردانی بنشیند.

نیسن که متولد ایرلند است، در دهه ۱۹۸۰ با بازی در فیلم‌هایی چون «کشتی بونتی» (۱۹۸۴) در کنار مل گیبسن و آنتونی هاپکینز و «مأموریت مذهبی» (۱۹۸۶) در کنار رابرت دنیرو و جرمی آیرونز برای خود اسم و رسمی به هم زد. او با بازی در فیلم برنده اسکار «فهرست شیندلر» (۱۹۹۳) جایگاه خود را در سینما تثبیت کرد. این فیلم اولین و تنها نامزدی اسکار نیسن تاکنون را برایش به همراه داشت.

نیسن سال ۱۹۹۶ با فیلم «مایکل کالینز» جایزه بهترین بازیگر جشنواره ونیز را دریافت کرد. «مرد تاریکی»، «شوهران و همسران»، «نل»، «راب روی»، «بینوایان»، «جنگ‌های ستاره‌ای اپیزود ۱: تهدید شبح»، «امپراتوری آسمان»، «بتمن آغاز می‌کند»، «برخورد تایتان‌ها» از دیگر فیلم‌های اوست.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 2630 و در روز سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱:۲۹
2024 copyright.