لیلا حاتمی بازیگر اصلى فیلم تازه حمید نعمت الله شد

لیلا حاتمی نعمت اللهلیلا حاتمی بازیگر اصلى فیلم تازه حمید نعمت الله شد.

 پیش تولید این فیلم با نام موقت “مینا” حدود دو هفته ای است که آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان ماه ادامه دارد. نعمت الله پروانه ساخت این فیلم را به تازگی از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد دریافت کرده است. فیلمی که نمت الله خود تیهه کنندگی آن را برعهده دارد

لیلا حاتمی تنها بازیگر قطعی این فیلم است تا بعد از “بی پولی” دومین همکاری اش با حمید نعمت الله شکل بگیرد. البته نقشی که حاتمی در این فیلم بازی می کند کاملا متفاوت از نقش اش در فیلم “بی پولی” است؛ نقش اصلی زن فیلم که نام کاراکترش “مینا” است. این دومین فیلم لیلا حاتمی بعد از “من” از ابتدای امسال تاکنون است. فیلم تازه نعمت الله فیلمی کم بازیگر است که هنوز بقیه بازیگران آن انتخاب نشده اند.

فیلم “مینا” یک فیلم اجتماعی است این فیلم به رابطه یک زن و مرد می پردازد که در این ارتباط اوج و فرودهای زیادی را مشاهده خواهیم کرد. حمید نعمت الله تاکنون عوامل پشت دوربین فیلمش را انتخاب کرده و قصد دارد با تکمیل فهرست بازیگران، “مینا” را ۵ آذر ماه کلید بزند. فیلمی که به گفته نعمت الله قطعا نام آن تغییر خواهد کرد. با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا جشنواره فجر، مراحل فنی فیلم همزمان با شروع فیلمبرداری آغاز می شود. قرار است تدوین فیلم را مهدی سعدی انجام دهد.

منبع:  سینما

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 5714 و در روز سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۶:۴۳
2024 copyright.