ماجرای شفای بازیگر شناخته شده در حرم امام رضا(ع)

صباغی
بازیگر مشهور مشهدی با اشاره به سکته قلبی خودش که منجر به بی‌حس شدن بخشی از بدنش شده بود گفت: شب نیمه شعبان به حرم امام رضا(ع) رفتم و گفتم که من کبوتر جلد شما هستم یا مرا از دنیا ببرید یا شفایم بدهید! و شکر خدا شفایم دادند.

به گزارش سینماسینما، مهدی صباغی، بازیگر مشهدی که در فیلم های سینمایی، تلویزیونی، سریال ها و تئاترهای مختلفی از جمله «آسمان هشتم»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، « کافه ستاره»، «گل یخ»، «صورتی»، «سلطان» و «طوبی» نقش‌آفرینی کرده است؛ به‌عنوان مهمان برنامه زنده ویژه برنامه افطار سیمای خراسان رضوی با نام « سفره‌های همدلی » مقابل دوربین قرار گرفت.

اودر این برنامه با اشاره به ماجرای سکته خودش افزود: نیمه راست بدنم کاملا بی حس شده بود و بدون کمک دیگران نمی توانستم روی پا بایستم و حتما باید زیر بغلم را می گرفتند. شب نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی در حالیکه یکی از عوامل صدا و سیما همراهم بود و زیر بغلم را گرفته بود خودم را به صحن امام رضا(ع) رساندم و از ته دل شفای خود و یا مرگ خودم را از حضرت رضا(ع) خواستم! یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) یک تکه نبات – بقول ما مشهدیا یک لوکه نبات- را به من داد و گفت ان‌شاالله خدا خودش عنایت می‌کنه!

صباغی در حالیکه بدنش می‌لرزید و قطرات اشک بر صورتش جاری شد، ادامه داد: در حال راز و نیاز بودم و هنوز آب نبات از گلویم پایین نرفته بود که احساس کردم بدنم دارد داغ می‌شود اول، احساس کردم دست راستم داغ شد و می توانم آن‌را حرکت دهم. چیزی نگذشت که پای راستم هم داغ شد. به همراهم که زیر پهلویم را گرفته بود گفتم؛ دستم را رها کن … می خواهم راه بروم که همین طور هم شد و من با پای خودم از صحن با حالی عجیب بیرون آمدم؛ خدای من! خودم حرکت کردم! به همراهم گفتم؛ دایی جان، فریاد نزن تا کسی نفهمد و گرنه لباس‌های ما را هم تکه تکه می‌کنند! اما به خواست خدا، امام رضا(ع) شفایم داد.

این بازیگر مشهدی سینما،‌ تئاتر و تلویزیون با بیان این که چندین سال، مقیم تهران شدم، تاکید کرد: ما کبوتر حرم هستیم و هر کجا که برویم به همین آستان بازمی‌گردیم.

منبع :تسنیم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 56996 و در روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲:۰۴
2024 copyright.