ماریون کوتیار مقابل دوربین یک فیلم اولی می‌رود

ماریون کوتیار در اقدامی نادر در فیلم یک کارگردان تازه‌کار جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، بازیگر مشهور سینمای فرانسه در فیلم اول یک کارگردان با عنوان «دهان فرشته» بازی می‌کند.

ماریون کوتیار بازیگر برنده اسکار در فیلمی با عنوان «دهان فرشته» که درامی فرانسوی و اولین تجربه کارگردانی بلند برای ونسا فیلو است، نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلمنامه این فیلم به قلم خود کارگردان و با همکاری آلن دیاس و آکا  دیاستم نویسنده-کارگردانی که تریلر «خون فرانسوی» وی سال ۲۰۱۵ در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد نوشته شده است.

این درام درباره مادر تنهایی است که دختر هشت ساله‌اش را ترک می‌کند تا زندگی جدیدی را برای خودش درست کند. کوتیار در این فیلم در برابر آیلین اتاس، البان لنوآر و امیلی دوئر بازی می‌کند.

این بازیگر کارنامه ‌پرباری هم در فرانسه و هم در آمریکا دارد و به ندرت حاضر شده تا در اثر نخست یک کارگردان بازی کند. او به تازگی با فیلم «ارواح اسماعیل» ساخته آرنود دپلشن فرانسوی دیده شد که فیلم افتتاحیه امسال جشنواره کن بود. او همچنین بازیگر فیلم «از سرزمین ماه» ساخته نیکول گارسیا هم بود که سال پیش از فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره فیلم کن بود.

کار فیلمبرداری فیلم جدید کوتیار از ۹ اکتبر شروع می‌شود و به مدت هشت هفته ادامه پیدا می‌کند. این فیلم در جنوب فرانسه و نواحی اطراف پاریس ساخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 67744 و در روز یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰:۳۹
2024 copyright.