«مثبت خانواده» به استقبال شب یلدا می‌رود

برنامه «مثبت خانواده» با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده جمعه ۲۸ آذر حوالی ۱۲:۰۰ به مناسبت نزدیک شدن به یلدای ۹۹ به صورت ویژه‌‌ای روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه با توجه به شعار «جمع نشویم تا کم نشویم» و لزوم ارتباط مجازی در شب باستانی یلدا، در قالب یک جُنگ مفرح تقدیم بینندگان می‌شود. این برنامه میزبان مهمانان مختلفی خواهد بود، از جمله سه خواهر پرستار که در بخش کرونایی‌های یک بیمارستان مشغول به کارند.

همچنین با توجه به روز ملی حمل و نقل یک زوج راننده تریلی که به ترانزیت مشغولند مهمان برنامه می‌شوند. در برنامه این هفته سید مهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان نیز از برنامه های شب یلدا برای خانواده‌های کمتر برخوردار، زنان ‌سرپرست خانوار و بدسرپرست و ایتام این استان سخن خواهد گفت.
«مثبت خانواده» جمعه‌های هر هفته با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای خانواده‌های ایرانی با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می شود. بخش‌های مختلف این برنامه با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامه‌ریزی شده تا برآیندی شاد و مفرح برای خانواده ها به ارمغان داشته باشد.
این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم که و جمعه‌ها ساعت ۱۲ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 146903 و در روز پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷:۲۱
2024 copyright.