مدیر جدید استقلال برادر مجری سرشناس

انتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل استقلال چندان هم بی‌حاشیه نخواهد بود.

به گزارش سینماسینما، رضا حسنی‌خو که از بعد از جام‌جهانی نامش سر زبان‌ها افتاد حالا به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نقش بسیار پررنگ‌تر در فوتبال خواهد داشت. در آن زمان کی‌روش به دلیل آنچه امکانات کم برای تیم‌ملی است اعلام کرد که دیگر تمایلی به ادامه همکاری و البته تمدید قرارداد خود ندارد که این موضوع با واکنش مردم روبه‌رو شد.

در همین اعتراض‌ها بود که رضا حسنی‌خو به عنوان نماینده وزارت ورزش مامور شد تا در جلسات اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با سرمربی پرتغالی تیم‌ملی شرکت کند و او را راضی به ماندن در فوتبال ایران کند. حسنی‌خو در این پروسه موفق عمل کرد و در نهایت کارلوس کی‌روش قرارداد خود را تا پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸ تمدید کرد.

اما نکته جالب درباره حسنی‌خو این است که او برادر احسان علیخانی مجری پرسپولیسی برنامه ماه عسل است. هرچند حسنی‌خو هرگز حاضر نشد پرده از این راز بزرگ بردارد که چطور می‌شود نام فامیل دو برادر با هم فرق داشته باشد با این حال خودش هم این نسبت فامیلی را تایید کرد.

احسان علیخانی که در سال‌های اخیر آشکارا هواداری خود از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرده است، حالا برادر خود را در رأس مدیریتی باشگاه استقلال می‌بیند.

ورزش سه
ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 22861 و در روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۲:۱۰
2024 copyright.