مرتضی امیری اسفندقه مهمان «دست در دست» می‌شود

«مرتضی امیری اسفندقه» شاعر، امشب ۱۶ بهمن به برنامه «دست در دست» شبکه دو می آید تا با سیاوش عقدایی مجری این برنامه به گفت و گو بنشیند.


به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه دست در دست امشب با امیری اسفندقه که تیرماه امسال با کتاب «سیاه مست سایه تاک» برنده جایزه قلم زرین در بخش شعر بزرگسال شد،‌ گفتگویی متفاوت را رقم خواهد زد.
امیری اسفندقه تا به امروز کتاب های بسیاری از اشعار خود از جمله «هیس گل‌ها خوابند»،‌ «رستاخیز کلمات»،‌ « دهلی ستاره بود»،‌ «دارم خجالت می کشم از اینکه انسانم»،‌ «چله شعر»،‌ «چین کلاغ»،‌ «بازوان مولایی» و «ولی دوشنبه آه» را منتشر کرده است.
همچنین مجتبی حیدری عکاس جهادی دیگر مهمان این برنامه است.
گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی و .. بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود و در ایام دهه فجر نیز طی ۱۰ شب متوالی در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 149963 و در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۳:۱۴
2024 copyright.