مرخصی ۱۱ میلیون امریکایی برای تماشای قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت

 ۱۱ میلیون آمریکایی به دلیل پخش آخرین قسمت سریال «بازی تاج و تخت» قصد دارند روز دوشنبه در محل کار خود حاضر نشوند.

به گزارش سینماسینما به نقل از یورو نیوز، قرار است آخرین قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» یکشنبه شب از شبکه «اچ بی او» پخش شود. نتیجه تحقیق موسسه هریس نشان می‌دهد که ۳۴ درصد کارمندان آمریکایی قصد دارند آخرین قسمت این سریال پرطرفدار را تماشا کنند.
درحالیکه آخرین قسمت سریال «بازی تاج و تخت» تنها ۸۰ دقیقه طول خواهد کشید اما بسیاری از آمریکایی‌ها قصد دارند پس از تماشای آن در مهمانی و جشن‌های ویژه پایان سریال محبوب خود شرکت کنند. گروهی از تماشاگران این سریال نیز از پرسش‌های احتمالی که آخرین قسمت «بازی تاج و تخت» در ذهن آنها پیش خواهد آورد، به عنوان دلیل عدم حضورشان در محل کار در روز دوشنبه یاد می‌کنند.

از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود نزدیک به شش میلیون کارمند آمریکایی که به‌طور معمول یکشنبه شب باید به فعالیت حرفه‌ای خود مشغول باشند نیز سر کار نخواهند رفت.

افرادی که قصد دارند یکشنبه شب و روز دوشنبه در محل کار خود حاضر نشوند از مرخصی با حقوق یا مرخصی استعلاجی استفاده خواهند کرد.

نتیجه تحقیق موسسه هریس علاوه بر این حاکی است که احتمالا نزدیک به سه میلیون آمریکایی روز دوشنبه دیرتر از موعد مقرر در محل کار خود حاضر خواهند شد.

طرفداران بازی «تاج و تخت» در اغلب کشورهای اروپایی باید تا ساعت سه صبح دوشنبه برای تماشای آخرین قسمت این سریال صبر کنند.

 

منبع: ایلنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 112679 و در روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴:۲۷
2024 copyright.