مریم سعادت در گفت‌وگو با سینماسینما: بهترین دوستم را از دست دادم

دنیا فنی زادهسینماسینما، علی پاکزاد – مریم سعادت بر این باور است که با درگذشت دنیا فنی‌زاده یکی از بهترین عروسک‌گردان‌های کشور را از دست داده‌ایم.

به گزارش سینماسینما، بعد از اعلام خبر درگذشت دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردان شخصیت «کلاه قرمزی» بسیاری از اهالی هنر به این موضوع واکنش نشان دادند.

مریم سعادت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با سینماسینما درباره فوت ناگهانی دنیا فنی‌زاده گفت: «به زبان آوردن کلمات اکنون برای من سخت است. واقعا حیف شد. انسان بی‌نظیری بود. سال‌ها از بیماری رنج می‌برد این موضوع به چند سال اخیر محدود نمی‌شود. دنیا را چند روز قبل دیده بودم. حال خوبی نداشت. با او همکاری زیادی در سال‌های گذشته داشتم و به این موضوع افتخار می‌کنم.»

او ادامه داد: «دوست خوبی را از دست دادم. سال‌های سال با هم معاشرت می‌کردیم . زمانی که برنامه «بچه‌های عروسکی» را ساختم از دنیا درخواست کردم که با ما همکاری کند. او برای اولین بار تجربه صداپیشگی را کسب کرد زیرا تخصص اصلی او عروسک‌گردانی بود که می‌توان گفت یکی از بهترین‌ها نیز محسوب می‌شد.»

او گفت: «برنامه «بچه‌های عروسکی» دارای سه شخصیت بود که عروسک «ململ خانم» را دنیا فنی‌زاده می‌گرداند که فوق‌العاده نیز بود. همکاری‌های زیادی با هم داشتیم. از لحاظ اخلاقی بی‌نظیر بود.»

سعادت از آخرین دیدارش با دنیا فنی‌زاده گفت: «آخرین بار در خانه عروسک یکدیگر را دیدیم. از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی نداشت. این اواخر هم جویای احوال او بودم که بسیاری می‌گفتند که او حال مساعدی ندارد.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 37368 و در روز چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷:۳۰
2024 copyright.