مستندی درباره دکتر عبیدی، داروساز مشهور قدیمی

سیدوحید حسینی می‌خواهد در مستندی در مورد دکتر عبیدی با همدوره‌ای‌ها و خانواده او و داروخانه‌داران و داروسازان قدیمی گفت‌وگو کند.

به گزارش سینماسینما، حسینی در همین مورد گفت: «در حال حاضر مشغول ساخت مستندی درباره دکتر عبیدی هستم. این اثر درباره تاریخ معاصر ایران و این شخصیت است و داستان آن از دهه ۲۰ و۳۰ آغاز و تا دهه ۸۰ یعنی تا زمان فوت دکتر عبیدی ادامه دارد.»

او افزود: «این فیلم درباره صنعت داروسازی و داروخانه‌داری است که ما پژوهش‌های آن را آغاز کرده و چند جلسه‌ای هم به فیلمبرداری پرداخته‌ایم و فکر می‌کنم ضبطش یک سال طول بکشد.»

حسینی توضیح داد: «در نظر داریم در این اثر با همدوره‌ای‌ها و خانواده دکتر عبیدی و داروخانه‌داران و داروسازان قدیمی گفت‌وگو کنیم، البته این افراد از چهره‌های سرشناس نیستند بلکه کسانی هستند که در حوزه دارو فعالیت داشته‌اند.»

این کارگردان که مستند قبلی‌اش با نام «بزم رزم» در گروه هنر و تجربه در حال اکران است، در پایان گفت: «قرار است این مستند مصاحبه محور و آرشیوی باشد البته شاید بخشی از آن را بازسازی کنیم ولی هنوز در این مورد به قطعیت نرسیده‌ایم. در واقع قصد داریم این اثر را هم به شیوه «بزم رزم» بسازیم زیرا فعلا شیوه ساخت آثارم به همین گونه است.»

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 67624 و در روز شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸:۲۴
2024 copyright.