مسعود رایگان: جوک‌های خیابانی را وارد سینما کرده‌اند!

مسعود رایگان نقطه ضعف سینما در سال گذشته را چنین بیان می کند:«فیلمنامه بنیاد هر فیلم است و در سینمای ایران ضعف فیلمنامه وجود دارد.»

به گزارش سینماسینما، رایگان افزود: اگر فیلمنامه ای خوب باشد، به فیلمی متوسط می رسیم، چه رسد به اینکه فیلمنامه هم ضعیف باشد. فیلمنامه اصل هر فیلم است. تعدادی از فیلم ها را در جشنواره دیدم، اما ترجیح می دهم نظری درباره فیلم ها ندهم. به هر حال اصول مشخصی برای ساخت فیلم ها وجود دارد که نمی توانیم منکر آن ها شویم و به نظرم تعدادی از فیلم ها از اصول اولیه هم دور شده اند.»

این بازیگر در ادامه  گفت: «همکاران ما به قصد فروش بالای فیلم ها، سطح سلیقه مردم را نازل و جوک های خیابانی را نیز وارد سینما کرده اند! در حالی که ساخت کمدی مناسب، بسیار کار سختی است و کمدی سازان درکشور ما شاید به تعداد انگشت های یک دست هم باشند. من تحلیلی برای این وضع سینما در آینده ندارم.»

رایگان در پایان تاکید کرد: «دراین وضع اقتصادی دشوار باید تصمیمی در سطح کلان گرفته شود تا مردم رغبتی برای تماشای فیلم ها در سینما پیدا کنند؛ زیرا با صحبت های اخیر مبنی بر افزایش قیمت بلیت فکر می کنم، مخاطبان سینما در سال ۱۳۹۸ کاهش پیدا می کنند.»

منبع: بانی فیلم

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 109569 و در روز شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۰۲
2024 copyright.