مسعود فراستی : تایتانیک خیلی فیلم بدی است

مسعود فراستیمسعود فراستی در برنامه هفت : ما اخیرا داریم فیلمسازها را نازنازی بار می آوریم. و بهروز افخمی نیز به این اتفاق دامن می زند.

به گزارش سینما سینما ،فراستی افزود :ممکن است یک فیلم چندین میلیارد بفروشد اما فیلم بدی باشد. مثل تایتانیک که خیلی فیلم بدی است. توهین به شعور مخاطب یعنی اینکه اگر قرار است یک فیلم کمدی باشد، کمدی نباشد. نباید از وضعیت مخاطب سواستفاده کرد. وضعیت مخاطب این است که او امروز به شدت به خنده نیاز دارد. مخاطب تمرین اجتماعی و باهم بودن ندارد. یک فوتبال دارد و احیانا یک مراسم وفات مثل تشییع مرتضی پاشایی. حال یکی از این محافل سینماست. پس اگر به سینما می آید از یک شوخی ای که ده برابرش را بیرون از این میزانسن نمی خندد اما آنجا می خندد، کمدی نیست.
اصلا فروش متر نیست. اینکه یک فیلم نفروشد موافقم که فیلم خوبی نیست. اما اینکه یک فیلم بفروشد اصلا بدین معنا نیست که فیلم خوب است. فروش این فیلم های به اصطلاح کمدی دلایلی دارد. یک عامل عید بوده، تبلیغات ثانیه ای یکی از شبکه های ماهواره ای به شدت مبتذل بوده، یکی شادمانی عمومی مردمی بوده که امید به حل مشکلات اقتصادی خود بعد از برجام دارند، ضعف برنامه های تلویزیونی و … بوده که سبب شده فیلم ها فروش خوبی کنند.
@Haft_tv3

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 15003 و در روز شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۱:۲۷
2024 copyright.