مشکلات اقتصادی جوانان سوژه کارگردان «آزادی به قید شرط» شد

حسین شهابی کارگردان سینما قصد دارد به زودی فیلمی درباره مسایل و مشکلات اقتصادی جوانان بسازد.

به گزارش سینماسینما، حسین شهابی کارگردان سینما درباره زمان اکران فیلم سینمایی «سرطان» بیان کرد: به تازگی پروانه نمایش این فیلم را دریافت و طبق توافقی که با دست اندرکاران گروه سینمایی «هنر و تجربه» کرده ایم، قرار است به زودی در این گروه سینمایی به نمایش دربیاید.

وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه ای با عنوان «رو در رو» هستم که به زودی درخواست پروانه ساخت برای آن می دهیم. این اثر موضوعی اجتماعی دارد و درباره مشکلات جوانان است. ما در فیلم به بررسی مشکلات و مسایل اقتصادی جوانان پرداخته و به ارایه پیشنهادهایی برای بهبود این وضع می پردازیم البته در این میان جوانان متاهل بیشتر مورد نظر ما بودند.

کارگردان «آزاد به قید شرط» بیان کرد: مشکلات اقتصادی موضوع روز جامعه ما است و با توجه به اینکه اکثر افراد جامعه را جوانان تشکیل می دهند فکر کردیم بهتر است فیلمی با این موضوع بسازیم. با توجه به اینکه مسایل اقتصادی و حقوقی در این فیلم مطرح می شود ما مشاوره های زیادی از افراد مرتبط با این حوزه گرفتیم.

وی ادامه داد: «رو در رو» یک فیلم پر بازیگر و پر هزینه است که حدود ۳، ۴ بازیگر آن از افراد شناخته شده سینما هستند اما بقیه بازیگران را از میان افراد ورک شاپ های خودم انتخاب می کنم ضمن اینکه ما یک پروسه طولانی تمرین با این افراد خواهیم داشت.

شهابی در پایان اظهار کرد: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده خودم است با این وجود در حال حاضر مشغول مذاکره با سرمایه گذاران هستیم تا بتوانیم منابع مالی «رو در رو» را تامین و فیلم را اواخر بهار در تهران کلید بزنیم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 84222 و در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳:۰۰
2024 copyright.