تازه‌ترین مصوبات شورای صنفی نمایش/ «شنای پروانه» می‌آید

با اعلام سخنگوی شورای صنفی نمایش، ۴ فیلم جدید به سینماها خواهد آمد.

به گزارش سینماسینما، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه اخیر این شورا گفت: شورای صنفی نمایش از عموم تماشاچیان، مدیریت و دست‌اندرکاران سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر، سپاسگزاری می‌کند که به خوبی و با رعایت تمام پروتکل‌ها، جشنواره را برگزار کردند.

وی افزود: بعد از جشنواره روند نمایش فیلم‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ادامه پیدا خواهد کرد.

شایسته با اشاره به مصوبات این جلسه توضیح داد: بعد از پایان جشنواره، فیلم‌های سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت در گروه سینمایی آزادی و «اینجا هم باران می‌بارد» به کارگردانی نادر طریقت بلافاصله پس از جشنواره در گروه سینمایی ایران اکران خواهند شد.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد از ۲۹ بهمن در گروه سینمایی کورش به نمایش درمی‌آید و فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری از ۶ اسفند ماه در گروه سینمایی بهمن روی پرده خواهد رفت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: نمایش این فیلم‌ها با توجه به تضمین‌هایی که سازمان سینمایی داده است، با خریداری درصدی از بلیت سینماها و استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت سالن تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

شایسته در پایان درباره تداخل نمایش این ۴ فیلم با اکران نوروز ۱۴۰۰ گفت: شورای صنفی نمایش در آینده در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منبع: صبا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 150355 و در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵:۴۵
2024 copyright.