منصور ضابطیان وعده داد/ «صد برگ» برای شب یلدا تدارک دیده است

کارگردان برنامه «صد برگ» با اشاره به ویژه برنامه شب یلدا بیان کرد که قرار است مهمانان مختلفی در این برنامه حضور پیدا کنند و آیتم های متنوعی برای مردم پخش شود.

به گزارش سینماسینما، منصور ضابطیان با اشاره به ویژه‌برنامه ای که قرار است در شب یلدا در شبکه چهار داشته باشند، بیان کرد: شب یلدا شب صله ارحام است و ما سعی کردیم در این شب بیشتر روی فضای دورهمی خانواده ها تاکید کنیم. ما در برنامه «صد برگ» علاوه بر پاسداشت سنت های ملی و مذهبی به این آداب نیز توجه و تاکید داریم، اینکه دور هم جمع شویم و در کنار هم باشیم.

وی با اشاره به مهمانانی که در شب یلدا در برنامه «صد برگ» حضور می یابند، عنوان کرد: محمدهمایون سپهر استاد جامعه شناسی و اسطوره شناس از جمله کسانی است که به این برنامه می آید و قرار است درباره ویژگی های شب یلدا سخن بگوید. همچنین هنرمندانی هم از جمله رابعه مدنی بازیگر، مهدی سپهر خواننده و مهمانان دیگری که ترجیح می دهیم مخاطبان خودشان در برنامه آنها را ببینند، مهمان ما خواهند بود. همچنین گفتگویی با ۲ دانشجوی خارجی خواهیم داشت که در رشته ایران شناسی در کشور تحصیل می کنند.

موسیقی ویژه برنامه شب یلدا پررنگ می شود

ضابطیان که یکی از کارگردانان و تهیه کنندگان برنامه «صد برگ» است در ادامه توضیح داد: در برنامه فردا شب ۳۰ آذر ماه که به مدت طولانی تری روی آنتن می رود هر چهار مجری برنامه از جمله شاهین شرافتی، امیرعلی نبویان، رشید کاکاوند و خود من حضور خواهیم داشت. این برنامه از آیتم های متنوعی تشکیل شده است و از ساعت ۲۱ آغاز و تا حدود ۲۴ بامداد ادامه خواهد داشت.

وی درباره فضای این ویژه‌برنامه یادآور شد: موسیقی در ویژه برنامه شب یلدا پررنگ تر خواهد شد و ما سعی کردیم از موسیقی های متنوع و مجوزدار سازمان صداوسیما استفاده کنیم. مستند-گزارش و انیمیشن هم داریم که با فضایی طنز پخش خواهند شد.

امیدواریم مخاطب از تماشای این برنامه لذت برد

کارگردان «صد برگ» اضافه کرد: طراحی و برنامه ریزی ها برای این برنامه از مدتی پیش آغاز شده بود و ما طی ۱۵ روز گذشته مشغول ساخت و تولید آیتم های این برنامه بودیم. این کار بسیار سخت بود چون در عین حال باید برنامه روتین شبانه را هم با کیفیت بالا روی آنتن می بردیم. به هر حال تمام تلاش ما این بوده است که مردم راضی باشند و امیدواریم از تماشای این برنامه لذت ببرند.

وی در پایان با اشاره به تغییر ساعت پخش برنامه «صد برگ» از اول دی ماه نیز یادآور شد: این برنامه به دلیل تغییراتی در کنداکتور شبکه چهار، از ابتدای دی ماه ساعت ۲۳ شب روی آنتن می رود. همچنین برنامه پیش از این شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می رفت و از این پس قرار است جمعه شب ها تا چهارشنبه شب ها پخش شود و دیگر پنجشنبه ها برنامه نداریم.

برنامه «صد برگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی قرار است از ابتدای دی ماه ساعت پخش آن از ساعت ۲۱ به ۲۳ تغییر کند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 7889 و در روز یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵:۰۰
2024 copyright.