منوچهر افسری، بازیگر پیشکسوت، درگذشت

منوچهر افسری یکی از بازیگران قدیمی سینما درگذشت.

به گزارش سینماسینما جیران  افسری – دختر این بازیگر – ضمن تایید این خبر گفت: حال پدرم خوب و کاملاً سالم بود، اما از شب گذشته ناگهان حالش بد شد و امروز که به بیمارستان رفتیم متاسفانه این اتفاق افتاد و پزشکان هم نتوانستند کاری برای برگرداندن پدرم انجام دهند و چند ساعت قبل از دنیا رفت.

او که از مرگ ناگهانی پدرش شوکه و بسیار ناراحت بود، درباره دلیل بد شدن حال او بیان کرد:‌ دقیق نمی‌دانیم ولی ابتدا تصور کردیم شاید از مواد خوراکی مثل شیر بوده باشد که سیستم گوارشی مشکل پیدا کرد ولی گفتند به خاطر واکسن کرونا بوده است.

به گفته وی مراسم خاکسپاری منوچهر افسری روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود و پیگیری‌های لازم توسط خانه سینما در حال انجام است.

افسری متولد سال ۱۳۳۱ بود که از دهه ۵۰ فعالیت خود در سینما را آغاز کرده و در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و چهار مجموعه تلویزیونی بازی کرده بود.

آخرین حضور او در سینما در سال ۸۵ به فیلم «عاشق» برمی‌گردد و بعد از آن دیگر در اثری حضور نداشته است که دخترش در این باره می‌گوید، این موضوع و فراموشی بازیگران قدیمی همیشه باعث ناراحتی پدرش بوده است.

از جمله فیلم‌های سینمایی این بازیگر به «سگ کشی»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «رابطه پنهانی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «گنج»، «محموله»، «تیغ وابریشم»، «جدال»، «طغیان»، «پرواز به سوی مینو»، «زخم»، «تفنگدار» و «مأموریت آقای شادی» می‌توان اشاره کرد. همچنین «محاکمه»، «دزدان مادربزرگ»، « لبخند زندگی» و «خاله سارا» سریال‌های تلویزیونی هستند که افسری در دهه ۷۰ در آن‌ها بازی کرده بود.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 159791 و در روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳:۵۲
2024 copyright.