منیژه حکمت: از بضاعت جشنواره جهانی فیلم فجر به نفع سینمای ایران استفاده کنیم

منیژه حکمت معرفی قابلیت‌های سینمای ایران به مخاطب بین‌المللی را مهمترین دستاورد جشنواره جهانی فیلم فجر می‌داند.
به گزارش سینماسینما، منیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده به ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: هر جشنواره ویترینی برای نمایش فیلم ها و اطلاع رسانی در مورد آنها است و اگر این اتفاق در طی آن رخ بدهد می توان گفت موفق بوده. اتفاقی که سال های قبل در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر شاهد آن نبودیم.
او جشنواره جهانی فیلم فجر را بستر مناسبی برای معرفی فیلم ها و ایجاد بازار برای حضورشان در سینمای جهان و خصوصا آسیا و آسیای میانه دانست و گفت: این جشنواره زمانی می تواند موفق باشد که ضمن تبلیغات مناسب برای فیلم ها بتواند مهمان‌های تاثیر گذاری را به جشنواره دعوت و از قابلیت آنها برای معرفی دستاوردهای سینماگران ایرانی استفاده کند.
این کارگردان گفت: سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر با استقبال مردمی برگزار شد، صف های مقابل سینماها یادآور روزهای خوش سینما در دهه شصت بود. باید از این بضاعت به نفع سینمای ایران استفاده کرد.
منیژه حکمت ادامه داد: جشنواره جهانی فیلم فجر باید بتواند تاثیر مثبتی در اکران فیلم‌ها و بازاریابی در بازارهای بین المللی برای تولیدات سینمای ایران داشته باشد. این اتفاق بزرگی است که امیدواریم در این دوره شاهد آن باشیم. این مهمترین دستاورد جشنواره جهانی فیلم فجر برای سینماگران ایرانی است.
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه ۹۵ به دبیری رضا میرکریمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت آن به نشانی www.fajriff.com مراجعه کنید.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 14240 و در روز یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱:۳۲
2024 copyright.