«من ناصر حجازی هستم» به «هنر وتجربه» می آید

من ناصر حجازی هستمفیلم مستند « من ناصر حجازی هستم» به کارگردانی نیما طباطبایی از تاریخ ۲۳ آذر ماه اکران خود را در سینماهای گروه «هنر وتجربه» آغاز خواهد کرد.

 فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ساخته نیما طباطبایی درباره رندگی حرفه ای ناصر حجازی بازیکن تیم استقلال، دروازه بان و مربی فوتبال ایران است که در پنج فصل «من رویایی دارم»، «آخرین مرد مقاوم»، «سهراب کشی»، «استقلال تا استقلال» و «پرواز عقاب» آماده نمایش شده و قرار است از تاریخ ۲۳ آذر ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده رود.

تولید این فیلم سینمایی از آبان سال ۱۳۹۲ بر اساس طرح و ایده ای از امیر رفیعی و با همراهی سعید رمضانی داماد که نماینده خانواده ناصر حجازی در پروژه است، آغاز شد. همچنین نیاز افشین کیا به عنوان سرمایه گذار تولید این مستند را به تهیه کنندگی امیر رفیعی و مصطفی علمی فرد به عهده گرفت.

شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان و مهران مدیری به ترتیب گفتارمتن مستند سینمایی «من ناصر حجازی هستم» را انجام داده اند.

نیما طباطبایی کارگردان فیلم «من ناصر حجازی هستم» درباره انگیزه های ساخت این فیلم مستند گفت: سال‌ها قبل در دوره‌ای که کنار خسرو نقیبی مشغول ساخت مستند «ریو –تهران» بودم، همراه جرزینیو ستاره برزیلی دهه ٧٠ میلادی به منزل آقای حجازی رفتیم.

وی در پایان گفت: ناصرخان آن روزها بیمار بود و به سختی خودش را برای پذیرایی از مهمانش آماده کرد. در همان ملاقات ٢ ساعته، جذب منش و شخصیت ناصر حجازی شدم و زمانی که پیشنهاد ساخت مستند زندگی ناصر حجازی به من داده شد با کمال میل پذیرفتم و سرانجام جلسات متعددی با امیر رفیعی تهیه کننده فیلم گذاشتیم و بعد از یک ماه جلسه های متعدد به جمع نهایی برای کارگردانی این فیلم مستند رسیدیم.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 6611 و در روز شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵:۵۸
2024 copyright.