مهدی پاکدل: وسواسی شده‌ام

مهدی پاکدلمهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید کارگردانی تئاتر کار او نیست و قصد هم ندارد این فضا را تجربه کند.

به گزارش سینماسینما، مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: این روزها مشغول اجرای نمایش « همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی هستم و فعلاً در حوزه تصویری هیچ کاری ندارم، تنها یکسری طرح و فیلمنامه است که روی آن‌ها مشغول کار هستم.

وی با اشاره به اینکه بعد از ساخت فیلم سینمایی اول خود، اندکی در انتخاب‌ها وسواسی شده است، اظهار کرد: طبیعتاً برای ساخت فیلم سینمایی اول اندکی با مشکل مواجه شدیم، اما این‌ها خود تجربه هستند و باعث می‌شوند تا گام بعدی را محکم‌تر بردارم و از این بابت ناراحت نیستم. نمی‌شود اسم مشکلات را سنگ‌اندازی گذاشت و کم کاریم به دلیل این اتفاقات نیست. تنها بخش عمده‌ای از تعللی که برای ساخت فیلم بعدی دارم به این دلیل است که وسواسی شده‌ام.

بازیگر سریال «ستایش» درباره وضعیت سینمای امروز بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون شاهد اتفاقات خوبی در سینما بوده‌ایم و خدا را شکر که مردم به سینما اعتماد کردند و به سالن‌های سینما آمدند. گردش اقتصادی سینما باعث می‌شود کارهای بهتری تولید شود و ما هم از این بابت خوشحال هستیم.

پاکدل درباره نمایش  «همسایه آقا» نیز گفت: این نمایش نوشته حسین کیانی است. ده سال پیش همین گروه این نمایش را در تئاتر شهر به روی صحنه بردیم، اما تنها ده شب اجرا داشتیم و آن اجرا خیلی به دلمان ننشست. بعد از اینکه اجرای نمایش “مرگ در حمام بنفش” اجازه اجرا دریافت نکرد، حسین کیانی تصمیم گرفت این نمایش را بار دیگر و با رویکردی جدید به روی صحنه ببرد که در حال حاضر در تماشاخانه باران هر شب به روی صحنه می‌رود و تا پایان شهریورماه نیز اجرا خواهد داشت.

وی درباره تفاوت این نمایش با آنچه پیش از این به روی صحنه رفته بود، افزود: طبعاً بسیار تفاوت کرده است و چند نقش به آن اضافه شده و نوع کارگردانی نیز پخته‌تر شده است. از سوی دیگر ما همگی سنمان بالاتر رفته و حالا به نقش‌ها بیشتر نزدیک شده‌ایم و اتفاقات خیلی بهتری افتاده است، چرا که به هر حال ده سال تجربه پشت آن است و با نگاه دیگری به روی صحنه می‌رویم.

پاکدل در پاسخ به این سؤال که حالا که تجربه کارگردانی در سینما را در کارنامه خود دارد، آیا به زودی در عرصه تئاتر نیز کاری را به روی صحنه می‌برد، گفت: کارگردانی تئاتر کار من نیست، چرا که نیازمند سواد و فضای متفاوتی است که من ندارم و قصد هم ندارم این فضا را تجربه کنم.

 

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23034 و در روز جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹:۱۵
2024 copyright.