مهلت ارسال اثر به سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» تمدید شد

بخش رقابتی و ارسال اثر سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» تا ۱۵ اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، با توجه به درخواست‌های دانشجویان و استقبال علاقمندان از جشنواره، مهلت ارسال اثر به «بخش رقابتی» سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» تا ۱۵ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

بر این اساس، دانشجویان سراسر کشور و علاقمندان تا پایان روز کاری ۱۵ اسفندماه فرصت دارند آثار خود را برای جشنواره «سایه» ارسال کنند.

سیزدهمین دوره‌ جشنواره‌ دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی-فرهنگی و گروه سینمای دانشکده‌ هنر ‌دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشحویی و کشف استعداد فیلم‌سازان دانشجو و معرفی خلاقیت‌های دانشجویی در سینمای کوتاه، از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

همچنین، سیزدهمین جشنواره‌ دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» در بخش رقابتی با موضوع «آزاد» در شاخه‌های داستانی، مستند و تجربی، پذیرای فیلم‌های دانشجویان از سراسر کشور است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «سایه» به سایت sayehfest.ir مراجعه و فرم ثبت نامی در جشنواره را به دقت پر کرده و تمامی فیلدهای موردنظر را تکمیل کنند.

سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 170657 و در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹:۰۰
2024 copyright.