مودبیان میهمان برنامه عشق کتاب می شود


داریوش مودبیان، فیلمنامه نویس، کارگردان، بازیگر و مترجم فردا مهمان برنامه عشق کتاب است که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.
به گزارش سینماسینما  برنامه عشق کتاب به تهیه کنندگی سارا شریفی روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود. فردا قرار است کتاب یادداشت های خرمشهر به نویسندگی شهید بهروز مرادی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. همچنین داریوش مودبیان فیلمنامه نویس، کارگردان، بازیگر و مترجم در برنامه حضور دارد و در این باره صحبت خواهد کرد.
برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می شود و با هدف گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می شود. این برنامه شامل آیتم هایی همچون کتاب امروز، کتاب باز و … است. دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.
این کتاب مجموعه یادادشت ها و نامه های شهید بهروز مرادی است. بهروز مرادی اصالتاً اصفهانی بود اما در خرمشهر بزرگ شد و هنگام آغاز جنگ با بقیه رزمندگان در دفاع از خرمشهر همراه شد. بهروز نقاش زبردستی بود. تابلوی معروف «به خرمشهر خوش آمدید. جمعیت، ۳۵ میلیون نفر» از کار های خلاقانه اوست.
شهید «بهروز مرادی» را باید قلم سرخ مقاومت خرمشهر نامید. او یکی از جوانان همین شهر بود که با افتادن اولین آجر از دیوار های خرمشهر سنگینی اسلحه را روی شانه اش احساس کرد و دستانش تا آزادی خرمشهر و از آن جا تا کربلای پنج آن را زمین نگذاشت. قلم او و مکتوباتش ، امروز الهام بخش بسیاری از آنانی است که می خواهند بدانند در آن روزهای آتش و خون بر این مردم چه گذشت.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 156201 و در روز شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۱:۱۱
2024 copyright.