میرکریمی فیلمش را از رقابت سیمرغ مردمی خارج کرد

رضا میرکریمی فیلم جدیدش «دختر» را برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای از رقابت آرای مردمی جشنواره‌ی فیلم فجر خارج کرد.

به گزارش سینماسینما، در حالی که مسوولیت ستاد آرای مردمی جشنواره‌ی فیلم فجر برای اهدای سیمرغ مردمی به روال سال گذشته بر عهده‌ی خانه سینماست، رضامیرکریمی مدیرعامل خانه سینما این تصمیم را گرفته است.

علی آشتیانی‌پور مسوول ستاد آرای مردمی جشنواره‌ی فیلم فجر با تایید این خبر به خبرنگار سینمایی ایسنا توضیح داد: رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما که فیلم «دختر» را در جشنواره‌ی فیلم فجر پیش‌رو دارد به ما اعلام کرده است که به دلیل مسوولیت‌اش در خانه سینما، ترجیح می‌دهد که برای جلوگیری از هر گونه شائبه‌ای فیلمش را از رقابت بخش آرای مردمی خارج کند بنابراین این فیلم شمارش آرای مردمی نخواهد داشت.

او ضمن تشکر از رضا میرکریمی که برای شفاف‌تر شدن و جلوگیری از هرگونه‌ شائبه‌ای این کار را انجام داده است، تاکید کرد: البته اگر این اتفاق هم نمی‌افتاد، ما همه‌ی تلاش خود را انجام می‌دهیم که این سیمرغ بدون حاشیه اهدا شود اما باید از آقای میرکریمی تشکر کنیم که این فرصت را با کناره‌گیری فیلم‌شان به فیلم‌های دیگر جشنواره داده‌اند.

آشتیانی‌پور همچنین خبر داد: شیوه‌ی شمارش آرای مردمی جشنواره‌ی فیلم فجر اوایل هفته‌ی آینده بطور رسمی از سوی خانه سینما اعلام می‌شود.

او در عین حال گفت: سال گذشته، سه نفر از نمایندگان فیلم‌ها به انتخاب تهیه‌کنندگان فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر برای نظارت بر نحوه‌ی شمارش آرای مردمی حاضر می‌شدند اما امسال با توجه به وفاقی که در بین تهیه‌کنندگان ایجاد شده است،نمایندگانی از شورایعالی تهیه‌کنندگان که فیلمی در جشنواره ندارند به ستاد آرای مردمی معرفی می‌شوند تا با این شیوه از هرگونه اتهام و شائبه‌ای جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 10042 و در روز چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳:۰۴
2024 copyright.