نابینایان به تماشای «جهان با من برقص» نشستند/ سالن شماره یک چارسو برای نابینایان تجهیز شد

برای اولین بار مجموعه سوینا(سینمای ویژه نابینایان) با همکاری جمعی از علاقمندان و همراهان، موفق شد سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو را به دستگاه فرستنده و هدست ویژه نابینایان مجهز کند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی مجموعه «سوینا»، در تازه‌ترین برنامه اکران فیلم ویژه نابینایان در پردیس سینمایی چارسو، ظهر روز جمعه ۲۹ آذر نسخه توضیح‌دار «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت، با روایت حامد بهداد نمایش داده شد.

در این مراسم که اولین نمایش عمومی «جهان با من برقص» بود، سروش صحت، حامد بهداد، نرگس آبیار، لاله اسکندری، رامین صدیقی، فرشاد آذرنیا، علیرضا ثانی‌فر و حسن مصطفوی حضور داشتند.

نرگس آبیار پیش از آغاز نمایش فیلم اظهار داشت: برای اولین بار است در این برنامه حضور دارم که باعث خوشحالی و افتخار من است. امیدوارم که این اتفاق برای یکی از فیلم‌های من نیز بیفتد و در سوینا اکران شود.

آبیار با اعلام خبر تجهیز سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو برای نابینایان توسط سوینا، گفت: برای اولین بار سوینا با همکاری جمعی از علاقمندان و همراهان موفق شد سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو را به دستگاه فرستنده و هدست ویژه نابینایان مجهز کند. به این ترتیب از چهارشنبه ۴ دی‌ماه نابینایان هم می‌توانند با خرید بلیت به تماشای فیلم سینمایی «جهان با من برقص» در این سالن بنشینند. فیلم‌های بعدی نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. سوینا امیدوار است با همراهی سینماداران برای تجهیز سالن‌ها و یاری هنرمندان در توضیح‌دار کردن فیلم‌ها تمامی سینماهای کشور به زودی از این امکان بهره‌مند شده و سینمای ایران برای نابینایان گرامی دسترس‌پذیر شود.

همچنین سروش صحت نیز در این مراسم بیان کرد: هر چقدر بگویم که از کنار شما بودن خوشحال هستم، کم گفتم. برای من، فیلم «جهان با من برقص» و تیم سازنده‌اش افتخار بزرگی است که اولین اکران عمومی ما برای خانواده سوینا است. خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم این خوشحالی برای من، این فیلم و تیم سازنده آن تا ابد باقی می‌ماند.

در ادامه حامد بهداد که فیلم جهان با من برقص را به‌طور زنده، توضیح‌دار کرد، گفت: خوشحالم که اینجا و در کنار شما هستم. یک حسرت کوچک دارم که جبرانش می‌کنم. دلم می‌خواهد در آینده نزدیک با یکی از فیلم‌هایی که خودم بازی کردم، اینجا بیایم.

لاله اسکندری نیز در این مراسم گفت: خوشحالم که با مجموعه سوینا در کنار شما هستم و تولدم را در آستانه شب یلدا کنار شما جشن می‌گیرم.
عکس‌ها: شهپر آرمان، مهرتاش زمانی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 127586 و در روز شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۰۱
2024 copyright.